اینترنت شاد رایگان شد

رئیس جمهور دکتر روحانی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی امسال به دو شکل مجازی و حضوری انجام می‌شود، گفت: اولویت برای ما آموزش حضوری است. البته باید پروتکل های بهداشتی هم در این زمینه رعایت شود. همچنین او افزود اینترنت شاد رایگان خواهد بود.

اینترنت شاد

شاد

وی افزود: خانواده‌ها هم باید در این زمینه همکاری کنند و خود معلمان و دانش‌آموزان هم باید موارد لازم را رعایت کنند. امسال هیچ کودک ایرانی نباید از تحصیل بازماند و در کنار این باید و آموزش حضوری، صداوسیما هم به امر آموزش کمک خواهد کرد.

روحانی با بیان اینکه فضای مجازی هم در زمینه آموزش فعال خواهند بود، گفت: در مدارس خصوصی که به شکل دیگری این امکان فراهم است و در مدارس دولتی هم شبکه شاد شکل گرفته است و برای استفاده از آن خانواده‌ها ناچار بودند که پول اینترنت بدهند تا از این شبکه استفاده کنند اما امروز هم به سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت ارتباطات دستور دادم که استفاده از شبکه شاد برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان باید رایگان باشد و هیچ هزینه‌ای پرداخت نشود.

البته هنوز مشخص نیست که دقیقا به چه شکل این دستور رایگان شدن ترافیک شبکه شاد انجام می شود. همچنین زمان اجرایی شدن آن هم مشخص نیست اما شنیدن این تدبیرات خوشحال کننده است.

نوشته اینترنت شاد رایگان شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code