وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به کدنام کباب ارایه خواهد شد
1 min read

وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به کدنام کباب ارایه خواهد شد

سال گذشته وان پلاس گوشی OnePlus 7T را تا پایان ماه سپتامبر معرفی کرد و OnePlus 7T Pro در ماه اکتبر رسمی شد. از این رو، به نظر می رسد که ورود سری OnePlus 8T نزدیک باشد. گزارش اختصاصی اندروید سنترال مشخصات اصلی OnePlus 8T را فاش کرده است. گفته می شود که وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به کد نام کباب (!) ارایه خواهد شد.

وان پلاس 8T

همانطور که گزارش های قبلی نشان داد، این منبع ادعا می کند که OnePlus 8T با نام رمز کباب شناخته شده است. پیش بینی می شود این گوشی با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED وارد بازار شود. برخلاف OnePlus 7T و OnePlus 8 که از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می کنند، OnePlus 8T احتمالاً با نمایشگر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ارائه می شود.

قسمت پشتی OnePlus 8T ممکن است از تنظیم دوربین چهارگانه بهره ببرد. ممکن است شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک لنز زاویه دید عریض 16 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی باشد. OnePlus 8 همچنین دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است، اما انتظار می رود OnePlus 8T دارای یک سنسور تصویربرداری جدید باشد که امکان گرفتن عکس های بهتر را فراهم می کند.

اوایل هفته جاری، یک رندر از OnePlus 8T به صورت آنلاین منتشر شده بود. این نشریه همچنین ادعا کرد که هیچ تغییر عمده ای در طراحی OnePlus 8T در مقایسه با OnePlus 8 رخ نخواهد داد. این تلفن هوشمند ممکن است با پلتفرم تلفن همراه Snapdragon 865 Plus با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی ارائه شود.

OnePlus 7T اولین گوشی هوشمندی بود که با سیستم عامل اندروید ۱۰ ارائه شد. OnePlus 8T جدید با جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۱ همراه با رابط کاربری OxygenOS 11 ارایه می شود.

OnePlus 8T ممکن است در پایان ماه سپتامبر یا در هفته اول ماه آینده راه اندازی شود. این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دسترس نیست و هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات OnePlus 8T Pro هم وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ وان پلاس ۸ تی برای شما جذاب است؟

نوشته وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به کدنام کباب ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code