ردمی نوت ۱۰ با این طراحی، شبیه به Poco X3 است
1 min read

ردمی نوت ۱۰ با این طراحی، شبیه به Poco X3 است

می دانیم که سری موفق ردمی نوت به زودی سری جدید خود را که با عدد ۱۰ شناخته می شود را خواهد دید. امروز شایعه ای منتشر شده که به ما تصاویری را از طراحی آن نشان می دهد. من باید به شما بگویم که ردمی نوت ۱۰ با این طراحی، شبیه به Poco X3 است. بله، پوکو ایکس ۳ هنوز معرفی نشده است اما شبیه به طراحی شایعه شده برای آن به نظر می رسد.

ردمی نوت ۱۰

ردمی نوت ۱۰

سه ماه پیش ما دیدیم که بنچمارک ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو لو رفت. آن جا تراشه های هنوز ناشناخته مدیاتک را می دیدیم. ردمی نوت ۱۰ جدید اوایل هفته جاری در گزارشی گزارش شد که ادعا می شود دستگاه توسط مدیاتک Dimensity 820 تغذیه می شود و بنابراین از شبکه های 5G پشتیبانی می کند. همراه با چند تصویر زنده و یک رندر باورپذیر، شواهد جدید نشان می دهد که Redmi Note 10 می تواند حتی توسط Snapdragon 765G مجهز شود. این یک جهش قابل توجه برای سری ردمی نوت خواهد بود، سری که مدل پایه آن ها همواره تراشه سری ۶۰۰ اسنپدراگون کوالکام یا تراشه های مدیاتک را ارایه کرده است.

یکی از تصاویر Slashleaks، نمای نزدیک و تار تنظیمات دوربین سه گانه در پشت تلفن همراه با یک رندر از تلفن مورد نظر را نشان می دهد. دوربین اصلی با برچسب “48MP” بالای شیشه عقب خمیده است. صفحه نمایش دارای یک دوربین سلفی سوراخ دار است. ما همچنین می توانیم کلید پاور را برای داشتن یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده مشاهده کنیم.

عکس صفحه برخی از اطلاعات تلفن را نشان می دهد. شماره مدل M2007J22C است و ۸ گیگابایت رم دارد. ذکر سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز شواهدی است که استفاده از کوالکام Snapdragon 765G را پیشنهاد می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه ردمی نوت ۱۰ است؟

نوشته ردمی نوت ۱۰ با این طراحی، شبیه به Poco X3 است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code