خرید ارز دیجیتال از مانکس724

پس از افزایش قیمت بیت کوین در سال 2017 آشنایی با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با رشد قابل ملاحظه ای روبرو بوده است. افراد مختلف با اهداف مختلفی مثل سرمایه گذاری، استخراج و یا استفاده از نوسانات وارد معاملات این ارزها می شوند. از سوی دیگر با افزایش آشنایی با ارزهای دیجیتال تعداد پذیرندگان اینترنتی آن نیز به شدت افزایش داشته است که موجب افزایش رونق آن ها شده است.

در ادامه پس از معرفی خلاصه ارزهای دیجیتال، شیوه خرید ارز دیجیتال در ایران را به شما آموزش خواهیم داد.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال چیست

هرگونه ارزی که تنها به صورت دیجیتالی وجود دارد. برخی از ویژگی های مهم این ارزهای به صورت خلاصه عبارتند از:

  • صادرکننده یا تنظیم کننده مرکزی ندارند.
  • از سامانه های توزیع شده برای انجام تراکنش‌ها استفاده می‌کنند.
  • برای ممانعت از جعل و تراکنش‌های متقلبانه بر رمزنگاری تکیه دارند.

لازم به ذکر است که بیت کوین معروف ترین ارز دیجیتال محسوب می شود. اما تعداد زیادی ارز دیجیتال دیگر نیز وجود دارد که هر یک کاربردهای خاص خود را دارند برخی از این ارزها عبارتند از: لایت کوین، اتریوم، تتر، ترون و آیاس.

انواع ارزهای دیجیتال:

یک معیار رایج برای دسته بندی ارزهای دیجیتال توجه به شیوه کار کردن شبکه بلاک چین در آن ها است. بر این اساس در ادامه به 3 مورد از این دسته بندی اشاره شده است:

  1. آلت کوین: به تمام ارزهای دیجیتال که دارای یک شبکه بلاک چین مخصوص خود هستند، آلت کوین گفته می شود. اتریوم، آیاس، ترون و ریپل نمونه های از این آلت کوین ها هستند. البته بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال در این تقسیم بندی قرار نمی گیرد.
  2. توکن‌: توکن ها شبکه بلاک چین جداگانه‌ای ندارند و برای اجرای تراکنش‌های خود سایر شبکه ها کمک می گیرند.
  3. کوین فورکی: ویژگی اصلی کوی های فورکی این است که بخشی از کدهای اولیه خود را از بیت کوین گرفته اند. این کوین ها با تغییراتی در تعداد سکه‌ها، الگوریتم استخراج، زمان ایجاد بلاک‌ها و غیره ایجاد می شوند. برای مثال بیت کوین کش، یک فورک از بیت کوین است.

ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟

برای اینکه بهتر بفهمیم ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند و اینکه شما را درگیر پیچیدگی های آن نکنیم، در ادامه از دو دیدگاه این موضوع را بررسی می کنیم:

  • از دید کاربر: ارزدیجیتال یک کیف شماره کیف اینترنتی برای پول مجازی است که کاربر از نگهداری و یا نوسانات آن سود یا ضرر می کند. این کیف به کاربر اجازه می دهد تا با آن به ارسال یا دریافت بیت کوین ها بپردازد. در واقع می توان گفت برای بیشتر کاربران، روش کار بیت کوین در همین حد است.
  • از دید بلاک چین: ارزهای دیجیتال بر اساس شبکه بلاکچین کار می کنند. بلاک چین یک دفتر کل شامل تمام تراکنش های است که تا کنون انجام شده است. در این دفتر کل، اعتبار هر تراکنش بوسیله امضای دیجیتالی مربوط به آدرس های آن تایید می شود.

ارزهای دیجیتال مشهور:

ارزهای دیجیتال معروف

ارزهای دیجیتال معروف

حال که تا‌حدودی با کلیت ارزهای دیجیتال آشنا شدیم، در ادامه معروف ترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد،همچنین برای خرید هریک از این ارزهای دیجیتال می توانید به سایت مانکس724 مراجعه کنید:

  • بیت‌کوین: بیت‌کوین اولین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال موجود در بازار است. بیت‌کوین توسط فردی ناشناس به‌نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۰9 عرضه شد. با توجه به اینکه بیشترین خرید ارزهای دیجیتال در ایران مربوط به بیت کوین است شما می توانید برای خرید بیت کوین به سایت مانکس مراجعه کنید.
  • اتریوم: اتریوم در سال ۲۰۱۵ طراحی شده‌است و دومین ارز دیجیتال پرطرفدار و ارزشمند است. اتریوم بلاکچین مخصوص به خود را دارد و به‌همین دلیل به آن بلاکچین دوم هم گفته می‌شود. اتریوم فقط یک روش پرداخت نیست و کاربردهای جدید مثل قراردادهای هوشمند را برای تکنولوژی بلاک چین فراهم کرده است.
  • ریپل: ریپل یکی دیگر از پلتفرم‌های غیرمتمرکز مشهور است. ریپل در سال ۲۰۱۲ با هدف ایجاد ظرفیت تراکنش‌های بالا عرضه شد. این سیستم درحال گسترش توسط بانک‌هایی معتبر زیادی در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.
  • ترون: ترون (Tron) با نماد TRX یکی از پروژه های بزرگ بلاک چین هست که توسط جاستین سان چینی در سال 2017 خلق شد. هدف ترون ساخت یک اینترنت واقعا غیرمتمرکز است. ترون به شدت در ایران محبوب است و شاید بعد از بیت کوین یکی از پر خرید و فروش تری ارزها در ایران باشد. برای خرید ترون شما می توانید به سایت مانکس724 مراجعه کنید.

مراحل خرید بیت کوین در ایران:

با توجه به شهرت بیت کوین در ادامه مراحل خرید بیت کوین را برای شما آورده ایم. لازم به ذکر است که سایر ارزهای دیجیتال نیز به همین شکل از طریق مانکس724 قابل خرید هستند:

۱ افتتاح کیف پول بیت کوین: از بسیاری از اپلیکیشن ها همچون کوینمی و تراست والت می توانید برای افتتاح حساب بیت کوین استفاده کنید.

۲. ارسال مدارک و ثبت‌نام در سایت مانکس۷۲۴، پس از این گام شما امکان خرید بیت کوین با کارت‌های شتاب را خواهید داشت (برای شروع می توانید بر روی لینک مقابل کلیک کنید: خرید بیت کوین)

۳. پیام به پشتیبانی مانکس۷۲۴ و درخواست بررسی مدارک

۴. خرید از مانکس۷۲۴ و واریز خودکار وجه شما به حساب شما

معرفی مانکس۷۲۴:

مانکس724 یک سرویس قابل اعتماد برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است. اکنون بیش از هفت سال از شروع فعالیت مانکس۷۲۴ می‌گذرد. در مانکس۷۲۴ شما پس از ثبت‌نام و تنها با چند کلیک می‌توانید وب مانی موردنیاز خود را خرید کنید یا بفروشید. همچنین شما با خرید و فروش از مانکس۷۲۴ از بهترین قیمت‌ها، کارمزد اضافی صفر و همچنین پشتیبانی کامل بهره‌مند خواهید شد.

علاوه بر ارزهای دیجیتال شما از مانکس۷۲۴ می‌توانید خرید وب مانی و پرفکت مانی نیز انجام دهید.

نوشته خرید ارز دیجیتال از مانکس724 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code