سامسونگ Galaxy Z Fold S با بهترین قابلیت سرفیس Duo ارایه خواهد شد

بازار دستگاه های تاشو در حال داغ شدن است، مایکروسافت به این جمع پیوسته و Razr برنامه ریزی برای پیگیری دستگاه تاشو فقط LTE خود را دارد. البته، چه کسی می تواند سامسونگ را در اینجا فراموش کند، که به تازگی Galaxy Z Fold 2 را معرفی کرده است. گرچه طبیعی است که تصور کنیم غول کره جنوبی سال آینده جانشین دستگاه تاشو پرچمدار خود را ارایه کند، گزارش اخیر ادعا می کند دو تلفن دیگر با همان فرم فکتور در کار است. ما به خصوص در مورد سامسونگ Galaxy Z Fold S بسیار هیجان زده هستیم و این دلیل خوبی دارد. گفته می شود سامسونگ Galaxy Z Fold S با بهترین قابلیت سرفیس Duo ارایه خواهد شد.

سامسونگ Galaxy Z Fold S

سامسونگ

سامسونگ ظاهراً با Galaxy Z Fold S دل را به دریا خواهد زد.

پیش از این شایعه شده بود که Galaxy Z Fold S به هر دو طرف تا می شود که پیشنهاد جالبی است. به هر حال، ساخت شیشه تاشو به اندازه کافی پیچیده است و سامسونگ در حال آماده سازی ساخت یک تلفن دو طرفه تاشو است. برخلاف Surface Duo، این دستگاه احتمالاً دارای دو صفحه نمایش مجزا نخواهد بود.

در عوض، از یک پنل OLED انعطاف پذیر برخوردار است و از تاشدن، تاشدن به داخل و خارج با یک لولا ۳۶۰ درجه، مانند آنچه در Surface Duo، امکان پذیر است. البته ، لولا تقریبا معما است و مشکل واقعی، ساخت نمایشگری است که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند هر دو طرف را جمع کند.

از این گذشته، با وجود تمام پیشرفت های صورت گرفته، نمایشگر داخلی Z Fold 2 همچنان دارای چین و چروک است، این بدان معناست که سامسونگ هنوز قسمت خمش را کاملاً برطرف نکرده و کارهای زیادی هنوز باید انجام شود. گفته می شود این شرکت با Corning همکاری می کند تا گوشی های تاشو را قوی تر کند و احتمالاً سال آینده اولین میوه این همکاری را خواهیم دید.

نظر چیست؟ منتظر آن هستید؟

نوشته سامسونگ Galaxy Z Fold S با بهترین قابلیت سرفیس Duo ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code