تصاویر باکیفیت از نسل جدید موتورولا RAZR فاش شد
1 min read

تصاویر باکیفیت از نسل جدید موتورولا RAZR فاش شد

در اواخر سال گذشته بود که موتورولا همگان با جان بخشیدن به سری موتورولا RAZR و برگرداندن آن در قالب یک محصول تاشو همگان را شگفت زده کرد و حالا با تصاویر فاش شده جدید نگاهی داریم به نسل جدید این محصول. در ادامه با ترنجی همراه باشد.

موتورولا RAZR 2020

ایوان بلس، فاش کننده مشهور با انتشار چندین عکس از نسخه 2020 موتورولا RAZR خبر از عرضه قریب‌الوقوع این محصول شگفت انگیز می‌دهد. نسخه جدید این محصول که به همان صفحه نمایش تاشو گذشته مجهز شده شاهد تغییراتی در بخش دوربین و حسگر اثر انگشت بوده است. در این گوشی ماژول دوربین جدیدی تعبیه شده که نسبت به نسخه گذشته متفاوت است و به نظر جمع‌وجورتر میاید که خبر بسیار خوبی برای طرفداران صفحه نمایش بیرونی این دستگاه است. به لطف این دوربین کوچک صفحه نمایش بیرونی این دستگاه بزرگ تر شده که برای استفاده های کوتاه و نیم نگاه های سریع به اعلان ها بسیار مناسب است.

با نگاهی کوتاه با این تصاویر می توان دریافت که یکی از تغییرات فاحش طراحی این دستگاه تغییر محل حسگر اثر انگشت و انتقال آن از پایین صفحه نمایش به پشت گوشی است که به نظر ما تغییر مثبت و مناسبی است؛ فرم فکتور این گوشی که بلند قامت است امر پایین بردن انگشت به چانه گوشی را بسیار سخت و می‌کند و قرار دادن حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، جایی که به صورت طبیعی انگشت کاربر قرار دارد تغییر کاربرپسند و سنجیده‌ای است.

موتورولا RAZR

به صورت کلی در طراحی این گوشی تغییر عمده‌ای صورت نگرفته و همچنان آن امضای خاص موتورولا RAZR را حفظ می‌کند. به غیر از موارد اشاره شده در بالا می‌توان به مجهز شدن این محصول به 5G، پردازنده اسنپدراگون 765G، دوربین 48 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی برای جلو و همچنین باتری 2800 میلی آمپری اشاره کرد. انتظار می‌رود که موتورولا این محصول جذاب را در مهر ماه امسال معرفی کند اما فعلاً از زمان عرضه آن در بازار جهانی اطلاعاتی در دسترس نیست.

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان درباره این مطلب هستیم.

نوشته تصاویر باکیفیت از نسل جدید موتورولا RAZR فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code