طرح مفهومی شاهین R سایپا را ببینید

سایپا رسما عنوان کرد که R به معنی محصولاتی از این شرکت است که رنگ بندی دوگانه دارند یا اصطلاحا به آن دو رنگ می گویند. شاهین خودرو جدید شرکت است اما مدل R ندارد. یک کاربر خوش ذوق طرح مفهومی شاهین R سایپا را منتشر کرده است. در این مطلب نگاهی به شاهین آر در یک طرح مفهومی خواهیم داشت. اینجا علاوه بر تغییر رنگ، سپرها هم کمی متفاوت است. طرح مفهومی به این معنی است که این تصور طرفداران بوده و ارتباط رسمی به کارخانه ندارد.

طرح مفهومی شاهین R

طرح مفهومی شاهین R

شاهین محصول ترکیبی عجیبی از سایپا است که با پلتفرم چینی برگرفته از نسل‌های قبلی تویوتا یاریس و پیشرانه تقویت‌شده پراید و تیبا همراه شده و اولین پیش‌فروش آن نیز به‌صورت حیرت‌آوری با هجوم خریداران همراه بوده به‌گونه‌ای که هزاران نفر برای پیش‌خرید آن ثبت‌نام کرده‌اند.

موتور ۱.۵ لیتری توربو شده شاهین می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار نیرو و ۱۶۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. برای انتقال قدرت هم به محور جلو از یک گیربکس ۵ سرعته دستی استفاده می‌شود.

ازآنجاکه سایپا برای فروش کوییک، یک نسخه R با تزئینات متفاوت طراحی کرده، این احتمال وجود دارد که در مورد شاهین نیز چنین کاری را دوباره انجام دهد. این رندها توسط آقای آقای رضا امیری تولید شده است. در این رندرها، درون چراغ ها هم مقداری تغییر پیدا کرده است.

شاهین R

شاهین R

شاهین R

شاهین R

شاهین R

شاهین R

شاهین R

شاهین R

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سایپا شاهین R را تولید خواهد کرد؟ نظر شما درباره این طرح مفهومی شاهین آر چیست؟

نوشته طرح مفهومی شاهین R سایپا را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code