بلندگوی استریو همسان هواوی میت ۴۰ پرو تایید شد

یکی از شایعات پیرامون هواوی میت ۴۰ پرو مربوط به سیستم بلندگوی آن است. اکثر دستگاه های پرچمدار این روزها بلندگوی استریو دارند اما بلندگوی دوم همان بلندگوی مکالمه است. درباره هواوی Mate 40 Pro اما گفته می شد که شاهد بلندگوی استریو همسان خواهیم بود. امروز و در تصاویری بلندگوی استریو همسان هواوی میت ۴۰ پرو تایید شده است. این یعنی یک بلندگو مانند بلندگوی اصلی روی لبه بالایی قرار دارد.

بلندگوی استریو همسان هواوی میت ۴۰ پرو

بلندگوی استریو همسان هواوی میت ۴۰ پرو

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، بلندگوی لبه بالای به وضوح (به خصوص در تصویر اول) مشخص است. این سبب می شود که صدا بلندتر و با کیفیت تر باشد. همچنین یکسان بودن آن سبب تجربه عمیق تر استریو خواهد شد. این ویژگی به خصوص در بازی ها بسیار مفید است.

موضوع دیگری که می توان تایید کرد، میزان خمیدگی لبه نمایشگر است. همانطور که در تصویر می بینید، خمیدگی قابل توجهی در بخش نمایشگر مشخص است. همچنین تعداد قابل توجهی سوراخ ریز هم روی لبه بالا دیده می شود. تا آن جا که من دیدیم ۴ سوراخ ریز است. یکی از آن ها می تواند میکروفون دوم باشد. یکی دیگر می تواند فرستنده مادون قرمز باشد ولی سومی را ایده ای برایش ندارم.

همانطور که دیروز برای شما نوشتیم، هیچ پردازنده جدید Kirin در سال IFA 2020 معرفی نشد. این یعنی شاید هواوی میت ۴۰ پرو بدون این تراشه ارایه شود و شاید همراه با آن و خیلی بی سروصدا ارایه شود.

نظر شما درباره بلندگوی استریو همسان در موبایل چیست؟

نوشته بلندگوی استریو همسان هواوی میت ۴۰ پرو تایید شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code