کلاهبرداری با عنوان سیم کارت شاد

درباره سیم کارت شاد برای شما نوشتیم. این سیم کارت به نوعی همان سیم کارت کودک و نوجوان است که دسترسی های محدودتری دارد. متاسفانه عده ای همواره در کمین هستند تا جدیدترین راه های کلاهبرداری را اجرا کنند. به تازگی کلاهبرداری با عنوان سیم کارت شاد گزارش شده است. به همین دلیل رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تذکراتی را گوش زد می کند.

کلاهبرداری با عنوان سیم کارت شاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها هشدار داد که فریب تبلیغاتی با عنوان ارائه سیم کارت شاد را نخورند و منتظر اخبار از منابع خبری و اپراتورهای کشور باشند.

سردار کیوان ظهیری در این باره اظهار کرد:

کلاهبرداران این بار به سراغ دانش‌آموزان و والدین آنها آمده‌اند و با ارائه طرحی به اسم «سیم کارت شاد» سعی دارند تا از این افراد کلاهبرداری کنند.

این افراد با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و همچنین فعالیت در فضای مجازی به دو روش کلاهبرداری می‌کنند یا از افراد می‌خواهند که اطلاعات محرمانه خود را برای آنها ارسال کنند و با این روش سعی در جمع‌آوری اطلاعات افراد دارند یا با ارسال لینک‌هایی در فضای مجازی و درخواست اطلاعات کارت افراد، حساب بانکی آنها را خالی می‌کنند. وی گفت: پلیس اعلام می‌کند که اگر قرار باشد سیم کارت دانش‌آموزی و خدمات رایگانی برای این گروه از جامعه ارائه داده شود از طریق پرتال رسمی اپراتورها یا وزارتخانه‌های مربوطه اعلام می‌شود و مردم به این پیام‌ها و لینک‌ها اعتمادی نکنند.

رئیس پلیس پیشگیری در پایان گفت:

پلیس به‌دنبال شناسایی افراد سودجو است و با هرکسی که به هر طریقی این افراد را در رسیدن به اهداف شومشان کمک کند برخورد خواهد کرد.

شما برای سیم کارت شاد اقدام خواهید کرد؟ به ان نیاز دارید؟

نوشته کلاهبرداری با عنوان سیم کارت شاد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code