حجم باتری گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus مشخص شد
1 min read

حجم باتری گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus مشخص شد

اولین پرچمداران ۲۰۲۱ سامسونگ در بخش باتری کاملا قابل توجه هستند. البته گواهینامه های تازه ارائه شده حاکی از پیشرفت چشمگیر از نظر ظرفیت خام نیستند. امروز حجم باتری گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus مشخص شده است و به ما می گوید که یا مساوی و یا بهتر از سری گلکسی S20 خواهد بود.

حجم باتری گلکسی S21

به طور دقیق تر، سازمان مخابراتی چین CCC یک جفت باتری را تصدیق کرد که گویا متعلق به Galaxy S21 و Galaxy S21 Plus است. این باتری ها به ترتیب به عنوان EB-BG991ABY و EB-BG996ABY شناخته می شوند. ما چند هفته قبل در مورد آخری اطلاعاتی کسب کرده بودیم و گواهی 3C امروز اعتبار بیشتری را به آن مشاهده قبلی می دهد زیرا یک بار دیگر به سلولی با ظرفیت نامی 4660 میلی آمپر ساعت اشاره می کند.

همانطور که برای EB-BG991ABY، همان گواهینامه به یک امتیاز 3880 میلی آمپری اشاره دارد، که نشان دهنده یک ظرفیت معمولی در پارکینگ 4000 میلی آمپر ساعت است. به عبارت دیگر، مدل پایه Galaxy S21 یا (SM-G991) احتمالاً هیچ تغییری از نظر ظرفیت باتری نسبت به Galaxy S20 امسال ارائه نمی دهد. خب البته ظرفیت های مشابه باتری لزوماً برابر با عمر باتری یکسان نیست.

حجم باتری گلکسی S21

از طرف دیگر، به نظر می رسد جانشین Galaxy S20 Plus از نظر ارقام خام، به روزرسانی معنا داری را ارائه خواهد داد زیرا عدد 4660 میلی آمپر ساعتی که اکنون دو بار تایید شده است باید ظرفیت باتری معمولی حدود 4800 میلی آمپر ساعت را داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، سلول تکی Galaxy S20 Plus حجم 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت معمولی را ارائه می دهد.

البته، بهبودهای جزئی ظرفیت لزوماً به معنای این نیست که پرچمداران اندرویدی آینده عمر باتری بهتری ندارند. اما این احتمال، به ویژه برای مدلهای بین المللی که انتظار می رود از Exynos 1000 استفاده کنند کمتر است چرا که اخیراً Exynos 990 در طی سال جاری نشان داده که خیلی در مصرف باتری خوشنام نیست.

گلکسی S30 با این ۸ ویژگی جذاب تر خواهد شد

در هر صورت، لازم به یادآوری است که سامسونگ هنوز قاطعانه تصمیم نگرفته که چگونه می خواهد جانشینان دستگاه های سری Galaxy S20 را نام گذاری کند. علاوه بر “Galaxy S21” یکی دیگر از نامزدهای واضح نام این سری آینده “Galaxy S30” است. این شرکت احتمالا در پایان سال، تقریبا در اولین زمان تولید آزمایشی پرچمداران جدید خود، تصمیم نهایی را در مورد این موضوع اتخاذ خواهد کرد. مثل همیشه، خانواده Galaxy S21 / S30 انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2021، به احتمال زیاد در ماه فوریه ارایه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این حجم باتری برای خانواده پرچمدار آتی سامسونگ مناسب است؟

نوشته حجم باتری گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code