تریبون، گارانتی پایین‌ترین قیمت رپورتاژ آگهی در ایران

تریبون پایین‌ترین قیمت رپورتاژ آگهی را در کشور ارائه کرده و این ارزان‌ترین بودن را گارانتی می‌کند.

لزوم تبلیغات در دوران کرونا

به این موضوع آگاه هستیم که تبلیغات از مهمترین ارکان رشد و پیشرفت هر کسب و کاری محسوب می‌شود که باید به صورت بهینه در آن سرمایه گذاری و هزینه کرد. معمولا بخش زیادی از هزینه‌های هر کسب و کاری دقیقا به همین موضوع اختصاص پیدا می‌کند و مدیران بازاریابی همیشه به دنبال راه حل‌هایی هستند تا هزینه این بخش را کمتر و بهینه‌تر کنند.

به واسطه بیماری کرونا و دوران جدیدی که به این واسطه پیش آمده، نیاز به تبلیغات آنلاین و استفاده بیشتر از فضای مجازی برای دسترسی به مخاطبین و مشتریان بیش از پیش شده، و لزوم بهینه سازی این کانال‌های بازاریابی حیاتی و کاربردی‌تر شده است.

سئو چیست؟

یکی از مهمترین سرمایه گذاری‌های هر کسب‌و‌کاری که در نهایت فروش بیشتری را برای شرکت به دنبال دارد، جایگاه وبسایت درموتور‌های جستجو (گوگل) و رتبه وبسایت در کلمات کلیدی مختلف است. تبلیغات خبری در وبسایت‌های معتبر یا رپورتاژ آگهی از روش‌های کاربردی بدست آوردن این اعتبار محسوب می‌شود.

رپورتاژ یک ابزار در بازاریابی دیجیتال است که گاها به صورت اختصاصی در زمینه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کاربرد دارد. فرض کنید کمپین خبری یا ویژگی جدیدی از محصولات خودتان را به تازگی آماده کرده‌اید، احتمالا باید مدت زمان زیادی در همان موضوع تولید محتوای اختصاصی انجام بدهید تا لینک‌های مناسبی از رسانه‌های معتبر دریافت کنید و رتبه شما در جستجوی کلمات‌کلیدی مرتبط با آن بهبود پیدا کند. رپورتاژ راه حلی برای تسریع این فرایند است.

فواید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ همان خبر شماست که به صورت همسان در رسانه معتبری منتشر می‌شود و برای همیشه باقی می‌ماند(برخی رسانه‌ها خبر شما را برای مدت مشخصی قرار می‌دهند). متن خبر همان توضیحات محصول یا کمپین تبلیغاتی شماست که باید به صورت جذاب و گیرایی نوشته شود.

تریبون به عنوان شناخته شده‌ترین پلتفرم ثبت رپورتاژ آگهی علاوه بر پشتیبانی حرفه‌ای و ارائه قیمت به صرفه، تضمین جدیدی را در خدمات خود ارائه می‌کند؛ گارانتی پایین‌ترین قیمت رپورتاژ آگهی در ایران

این تضمین به چه معناست؟ تریبون این تضمین را به شما می‌دهد که برای هر کمپینی (مجموعه از وبسایت‌ها، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، جایگاه خبری) با حداقل 3 سایت، تریبون کمترین قیمت را ارائه می‌کند و این قول را می‌دهد که به شعار اصلی تریبون، یعنی به صرفه‌ترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی، متعهد باشد.

تضمین قیمت در پنل تریبون چگونه است؟

در صورتی که فاکتوری با قیمت کمتر یافت شد، می‌توانید در پنل تریبون تیکت زده و سایت‌ها را اعلام کنید. تریبون فورا پیشنهاد و آفر بسیار جذابی به شما ارائه خواهد کرد.

تریبون

امکانات پنل انتشار رپورتاژ آگهی تریبون

از ویژگی‌های دیگر پنل رپورتاژ آگهی‌ تریبون جایگاه خبری است. جایگاه خبری به رپورتاژ شما کمک می‌کند تا بیشتر دیده شود و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد که در نهایت تاثیر رپورتاژ آگهی را بیشتر می‌کند. این ویژگی انحصاری را فقط از تریبون می‌توانید دریافت کنید که بعد از انتشار رپورتاژ آگهی با انتخاب جایگاه‌های خبری در وبسایت‌های معتبر مثل عصر ایران، خبر شما در جایگاه تریبون در وبسایت مربوطه پین می‌شود (غالبا در صفحه اصلی رسانه‌های معتبر) و هزاران بازدید واقعی را برای رپورتاژ شما به ارمغان می‌آورد.

شاید باز هم نیاز داشته باشید تا رپورتاژ شما بازدید بیشتری بدست آورد، ارسال پوش نوتیفیکیشن ویژگی منحصر به فردی دیگر از تریبون است، احتمالا تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را بر روی وبسایت یا روی گوشی خود دریافت کرده باشید، تریبون رپورتاژ آگهی شما را به وسیله پوش نوتیفیکیشن به تعداد بسیار بالایی از مخاطبین با هزینه به صرفه ارسال می‎‌کند و بازدیدهای بیشتری برای رپورتاژ اگهی شما ایجاد می‌کند.

از ویژگی های منحصر به فرد تریبون، چک شدن سلامت لینک اصلی و بک لینک‌های رپورتاژ شماست؛ با استفاده از پنل تریبون خیالتان از چک شدن سلامت رپورتاژهایتان راحت خواهد بود، چون پایشگر تریبون سلامت لینک اصلی و بک لینک‌های رپورتاژهای شما را هر چند روز یکبار چک می‌کند تا دیگر جای نگرانی برای این مورد نداشته باشید. در صورت بروز مشکل تریبون پیگیر تصحیح این مورد خواهد بود تا حقی از مخاطبین ضایع نشود.

در مجموع همه این خدمات تریبون در راستای کامل کردن تعهد به شعار به صرفه ترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی است و همیشه در خرید اول از تریبون می‌توانید رپورتاژ هدیه دریافت کنید.

https://www.triboon.net/guarantee/

نوشته تریبون، گارانتی پایین‌ترین قیمت رپورتاژ آگهی در ایران اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code