سه دوربین مدار بسته پر فروش در سال 2020

واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.
دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

در حال حاضر دوربین های مدار بسته برای برقراری امنیت و حراست از محیط ها حرف اول را می زنند. فروشگاه دوربین مدار بسته دیاکالا بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی است و می توان انواع دوربین های مدار بسته را با هر نوع برند و قیمتی در آن یافت . در این مقاله قصد داریم سه دوربین مدار بسته پر طرفدار بازار ایران را از نگاه کاربران فروشگاه دوربین مدار بسته دیاکالا بررسی کنیم .

رتبه 1

دوربین لامپی مدل cooper

دوربین لامپی WiFi BulB یکی از انواع دوربین های مداربسته بیسیم COOPER است که اصطلاحات به این نوع از دوربین های مداربسته , دوربین لامپی یا لامپ دوربین دار گفته می شود.

دوربین مدار بسته لامپی WiFi BulB یک سیستم نظارت تصویری کامل با امکانات سیستم دوربین مداربسته , دید 360 درجه , اتصال وایرلس ,درگاه حافظه خارجی , اپلیکیشن (اندروید و iOS ) , صدای دو طرفه و قابلیت P2P است که علاوه بر یک سیستم کنترلی, دارای لامپ های ال ای دی برای نور پردازی محیط است . امکانات دوربین لامپی در کنار قیمت بسیار مناسب و نصب آسان آن را به یکی از پرطرفدارترین دوربین های وایرلس تبدیل کرده.

دوربین لامپی HD WiFi BulB که بوسیله سازنده با مدل WiFi Bulb Panoramic COOPER 360 معرفی شده قابلیت اتصال مستقیم با گوشی از طریق وایرلس داخلی را دارد و همچنین می تواند تصاویر را بوسیله اینترنت منتقل نماید. توسط این لامپ دوربین دار می توانید تصاویر را بصورت ۳۶۰ درجه و آنلاین در هر کجای دنیا مشاهده نمایید.

نصب و راه اندازی دوربین لامپی WiFi BulB بسیار ساده می باشد ،کافی است در محل سرپیچ لامپ مثل یک لامپ معمولی آن را نصب کرده و بعد از نصب نرم افزار ( اپلیکیشن WiFi BulB یا v380 pro یا v380 s ) را بر روی گوشی با موبایل خود تصاویر زنده و ذخیره شده را مشاهده نمایید.

دوربین مداربسته لامپی یکی از محصولات پر فروش فروشگاه آنلاین دیاکالا در سال 2020 بوده و بسیاری از خریداران بازخورد هایی مبنی بر رضایت خود به واحد فروش و خدمات پس از فروش دیاکالا اعلام کرده اند . برای خرید این دوربین مدار بسته می توانید به www.DIYAKALA.com مراجعه نموده و دوربین لامپی را جستجو کنید.

رتبه 2

دوربین مداربسته داهوا مدل B2A21

دوربین مدار بسته داهوا B2A21 با نام تجاری Dahua DH-HAC-B2A21P یکی از انواع خوش قیمت و اقتصادی دوربین مداربسته شرکت داهوا است. شرکت داهوا در مقام دوم برند دوربین ‌های مدار بسته ی جهان قرار دارد .محصولات داهوا با داشتن بالاترین کیفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری رقیب بسیار قدرتمندی برای بقیه برند‌های مطرح جهان است و یکی از فاکتور‌های تمایز و مهم آن قیمت مناسب نسبت به کیفیت می‌باشد. محصولات تولیدی شرکت داهوا علاوه بر داشتن گواهینامه ISO 9001 سیستم‌های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارد که این نشانی از کیفیت بالای این محصولات دارد.

دوربین مدار بسته داهوا B2A21 دارای کیفیت تصویر 2MP با رزولوشن 1080P fULL HD است. کیفیت 2 مگاپیکسل در سیستم ها فیلمبرداری دوربین مداربسته وضوح تصویری قابل قبول جهت تشخیص چهره افراد , خواندن پلاک در فاصله معین و نظارت جزئیات را دارد . دوربین B2A21 یک دوربین بالت است و با داشتن استاندارد IP67از ورود آب و گرد غبار به داخل بدنه دوربین جلوگیری می کند. دوربین داهوا DH-HAC-B2A21P را به راحتی در محیط باز و فضاهای بیرونی می توان نصب کرد. بدنه این دوربین از جنس آلومینیوم است و در برابر نور آفتاب و رطوبت کاملا مقاوم است.

این دوربین مدار بسته و انواع دوربین های امنیتی با می توانید در فروشگاه دوربین مدار بسته دیاکالا ببینید , بررسی و تحلیل ها را بخوانید , از نظرات دیگران آگاه شوید , قیمت ها را مقایسه کنید و در نهایت امنیت آن را بخرید . برای دیدن دوربین داهوا b2a21 و انواع دوربین های مدار بسته به سایت Diyakala.com مراجعه کنید.

رتبه 3

دوربین هایک ویژن 2CE16D0T IR

هایک ویژن یکی از کمپانی های معروف و محبوب سیستم های نظارت تصویری بوده که با بهـره گیری از تکنولوژی HDTVI، راهـکار نوین به نــام Turbo HD ارائـه نموده است. ایـن تکـنولوژی امکان ارسال تصاویر با کیفیت (FULL HD (2MP از طـریق کابل کواکسیال در مسافت طولانی را فراهم می کند.دوربین 2CE16D0T-IR که در شرکت hikvision تولید شده است ارسال تصاویر را بر روی Turbo HD انجام می دهد.این دوربین با رزولوشن تصویر 1080p به تصویر برداری می پردازد به وسیله این کیفیت از تصویر برداری می تواند تصاویر با کیفیتی را ارائه کند.

دوربین بالت فوق قابلیت پرتاب مادون قرمز تا طول 20 متر را دارد و می توان در محیط های کم نور و حتی تاریکی مطلق هم محیط تحت پوشش دوربین را به خوبی کنترل کرد.لنز به کار رفته در دوربین 6D0T-IR لنز فیکس 3.6 میلی متری بوده و مجهز به سنسور cmos می باشد.cmos یکی از سنسورهای قدرتمند و حساس در دوربین های مداربسته است. هایک ویژن دوربین bullet خود را به تکنولوژی های ICR , DNR و … مجهز کرده که هر کدام به نوعی به ثابت ماندن کیفیت تصاویر در طول روز و شب کمک می کند.دوربین های بالت برای محیط های بیرونی طراحی می شوند.

دوربین 2CE16D0T-IR هم یک دوربین بالت است و در طراحی آن از استاندارد ip66 استفاده شده یک یک استاندارد جهانی برای جلوگیری از نفوذ مایعات به داخل دوربین های مداربسته است. دوربین هایک ویژن 2CE16D0T-IR با گارانتی هایک ویژن در فروشگاه اینترنتی دیاکالا عرضه می گردد.

علاوه بر مدل های بالا انواع دیگری نیز از دوربین مدار بسته در فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دیاکالا وجود دارد که می توانید با مراجعه با آدرس https://DIYAKALA.com انواع آن را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید . در دیاکالا علاوه بر امکان مقایسه , خدمات دیگری نیز مانند تحلیل دوربین, مقالات آموزشی و … ارائه شده . فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دیاکالا علاوه بر ارائه بهترین قیمت دوربین , خدمات تحئیل در محل , تسویه در محل , بازگشت 7 روزه , ارسال رایگان و … را برای هم میهنان عزیز ایجاد کرده .

از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 18 و پنجشنبه ها ساعت 10 الی 14 همکاران من در دیاکالا پاسخگوی تماس شما هستند

نوشته سه دوربین مدار بسته پر فروش در سال 2020 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code