نگاه کوتاه به گلکسی Tab S7 و Tab S7+ همراهی کامل برای بازی و کار

سامسونگ با گلکسی Tab S7 و Tab S7+ خود یک تبلت با قابلیت اتصال 5G و نمایشگری بزرگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تبلت‌ها تمامی ابزارهای موردنیاز برای خلاقیت و غرق کردن خودتان در سرگرمی و ارتقای بهره‌وری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گلکسی Tab S7 و Tab S7+ با بهره‌بردن از جدیدترین قابلیت‌ها و تلفیق آسان با بقیه اکوسیستم گلکسی، با این هدف ساخته شده‌اند که از کار تا بازی و هر بعد دیگری در بین این دو حوزه، همیشه پشتیبان شما باشند. این تبلت‌ها با داشتن قلم بهینه شده S Pen، نمایشگری عالی و مجموعه‌ای از قابلیت‌های نوآورانه، بومی بزرگ برای زنده کردن ایده‌هایتان در اختیار شما قرار می‌دهند. قدرت پردازش بالا، صفحه کلید پیشرفته و نسخه‌هایی بروزرسانی شده از سامسونگ دکس به شما امکان می‌دهد تا در زمانی کمتر، کارهایی بیشتر را با تجربه‌ای شبیه یک کامپیوتر، انجام دهید. با اتصال فوق سریع 5G شما می‎توانید بازی‌های موبایلی و استریم ویدیوهای باکیفیت را بدون هیچ اختلالی انجام دهید.

ابزاری قدرتمند برای بازی

هرکدام از ما برای کار و زندگی ترجیحات خاص خودمان را داریم و دستگاه‌های در اختیارمان هم باید به ما کمک کنند تا کارهایی بیشتر را به همان روشی که می‌خواهیم انجام دهیم. با استفاده از گلکسی Tab S7 و Tab S7+ شما می‌توانید روشی هوشمندتر و روان‌تر برای تکمیل کارهای روزانه در هر زمان و مکانی که بخواهید، در اختیار داشته باشید.

قابلیت‌های بی‌نظیر گلکسی Tab S7 و Tab S7+ با جدیدترین پردازنده نسل آینده تکمیل شده است. بخش‌های CPU، GPU و NPU در این پردازنده عملکرد آن را ارتقا داده و تضمین می کنند که مولتی‌تسکینگ و ویدیوکنفرانس به روان‌ترین روش ممکن انجام شده و وقتی بعد از کار و در کنار دوستان‌تان مشغول گذراندن ساعاتی خوش هستید، بتوانید با کیفیت‌ترین بازی‌ها را براحتی استریم کنید.

گلکسی Tab S7 و Tab S7+ با اتکا به یک دهه نوآوری در بخش‌های فنی و طراحی اکنون مجهز به یک قلم بهینه شده S Pen شده‌اند. قلم S Pen با طراحی گرد و نوک بلندتر، حس یک طراحی طبیعی را به شما منتقل می‌کند. سرعت بسیار بالای این قلم در کنار نمایشگری با نرخ بروزرسانی 120 هرتزی، باعث می‎شود تا تاخیر نوشتن به کمترین میزان تا امروز رسیده و به شما کمک کند تا همزمان با یک تماس مهم، با دقتی مانند یک قلم واقعی یادداشت برداری کنید.

نسخه کاملا جدید اپلیکیشن Samsung Notes هم یک مکمل قدرتمند برای قلم بهینه شده S Pen است. با استفاده از قابلیت وارد کردن و یادداشت برداری آسان روی فایل های PDF و همچنین امکان نوشتن، تایپ یا طراحی در همان فضا، کار یادداشت کردن نکات مهم بسیار ساده‌تر می‌شود. اپلیکیشن Samsung Notes همچنین دارای امکان Audio Bookmark است که به شما امکان می‌دهد تا سخنرانی‌ها یا ملاقات‌ها را همزمان با نوشتن، ضبط کرده و سپس هردو را با هم تطبیق دهید. به این ترتیب تنها با ضربه زدن روی یک جمله، بصورت خودکار فایل صوتی هم به بخش متناظر با آن جمله منتقل می‎شود. با استفاده از قابلیت هماهنگ‌سازی Samsung Notes شما می‎توانید فورا به یادداشت‌های خود در Samsung Notes روی گوشی‌های خانواده گلکسی Note20 و لپ‌تاپ‌های سامسونگ دسترسی پیدا کنید. در صورتی که فکر ناگهانی به ذهن‌تان رسید می‌توانید آن را روی گلکسی Note20 خود یادداشت کرده و بعد از رسیدن به خانه، ادامه کار را دقیقا از همان جا، روی گلکسی Tab S7 و Tab S7+ خود ادامه دهید.

امروزه و با توجه به اینکه هم‌زمان باید بین یادداشت‌های اولیه، تماس‌ها و صفحات اکسل جابجا شویم، مولتی‎تسکینگ به یک مسئله بسیار مهم تبدیل شده است. قابلیت بهینه شده Multi-Active Window روی گلکسی Tab S7 و Tab S7+ به شما امکان می‌دهد تا سه اپلیکیشن‌ را بصورت هم‌زمان اجرا کرده و به این ترتیب بتوانید تماس ویدیویی، بررسی ایمیل و یادداشت برداری را بصورت یکجا انجام دهید. با استفاده از App Pair هم می‌توانید تا سه اپلیکیشن را به هم متصل کرده و بصورت همزمان با هم باز کنید تا در زمانی که عجله دارید، در زمان‌تان صرفه جویی شود. گلکسی Tab S7 و Tab S7+ همچنین مجهز به یک نمایش edge هستند که بسیار شبیه قابلیت گوشی‌های هوشمند گلکسی بوده و دسترسی سریع شما را به پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند.

اگر به دنبال تجربه‌ای شبیه کامپیوتر روی تبلت خود هستید، می‎توانید از نسخه بهینه سامسونگ دکس و صفحه کلید انعطاف پذیر Book Cover Keyboard سامسونگ استفاده کنید. این صفحه کلید دارای یک ردیف کلیدهای اضافی، تاچ‌پد بزرگتر و چند زاویه جدید است تا بتوانید براحتی کار نوشتن، تایپ و طراحی را حتی در زمانی انجام دهید که دسترسی به میز ندارید. در جدیدترین نسخه One UI، نوار ابزار هم به سامسونگ دکس اضافه شده است. با توجه به اضافه شدن امکان زوم روی صفحه و انتخاب اندازه فونت، حالا می‎توانید سامسونگ دکس را با سلیقه خودتان هماهنگ کنید. بعد از جابجا کردن یک پنجره به سمت راست یا چپ، فورا آخرین اپلیکیشن‌هایی که استفاده کرده‌اید نمایش داده می‎شوند تا بتوانید ابزار دلخواه خودتان را باز کنید. اگر نیاز به پرزنت کردن یک گروه داشته باشید، می‎توانید تبلت‌تان را بصورت بی‎سیم به تلویزیون متصل کنید.

کار با سیستم‌ عامل‌های مختلف هم روی گلکسی Tab S7 و Tab S7+ به ساده‌ترین حالت تبدیل شده است. همکاری نزدیک سامسونگ با مایکروسافت، مزایای گسترده‌ای برای کاربران دستگاه‌های گلکسی به همراه دارد. می توانید به سرعت Samsung Notes خود را با OneNote و Outlook مایکروسافت هماهنگ کنید تا وقتی روی گلکسی Tab S7 و Tab S7+ کار می‎کنید، هیچکدام از یادداشت‎هایی که روی گلکسی Note20 انجام داده بودید را فراموش نکنید.

بیش از یک میلیون اپلیکیشن برای تلبت‌های اندرویدی بهینه سازی شده‌اند و به این ترتیب گزینه‌های متعددی برای هرکدام از نیازهای شما در اختیارتان قرار خواهد داشت.

بهترین محصول برای اوقات بیکاری

با استفاده از قابلیت‌های سرگرمی جدید روی گلکسی Tab S7 و Tab S7+ می‌‎توانید اوقات بیکاری خودتان را هم پرثمرتر کرده و خلاقیت خودتان را آزاد کنید.

گلکسی Tab S7 دارای یک نمایشگر 11 اینچی LTPS TFT است و Tab S7+ هم نمایشگری 12.4 اینچی از نوع Super AMOLED دارد که نسبت تصویر هردو 16:10 است. در کنار استفاده از چهار بلندگو مجهز به فناوری‌های AKG این نمایشگرها می‎توانند شما را روی راحتی مبل خانه‌تان در یک تجربه سینمایی غرق کنند. نمایشگرهای هردو محصول گلکسی Tab S7 و Tab S7+ که تاییدیه SGS را هم گرفته‌اند، با کمترین میزان ارسال نور آبی، به هیچ وجه چشم‌ها را خسته نمی‌کنند و این یعنی حتی بعد از تماشای یک فیلم طولانی هم احساس خستگی نخواهید داشت. با توجه نرخ بروزرسانی 120 هرتزی نمایشگرهای این دستگاه‌ها، در زمان بررسی پیام‌هایتان در رسانه‌های اجتماعی، به راحتی می‎توانید بین محتواهای مختلف اسکرول کنید. علاوه بر این، باتری هوشمند این دستگاه‌ها هم خروجی انرژی خود را متناسب با فعالیت کاربر تنظیم می‌کند و به این ترتیب گلکسی Tab S7 و Tab S7+ بدون اینکه نیاز به وجود پریز برق در نزدیکی خود داشته باشند، به شما امکان استریم، بازی و خلاقیت را می‌دهند.

با استفاده از اپلیکیشن‌های سرگرمی موجود روی گلکسی Tab S7 و Tab S7+ می‎توانید بهترین استفاده را از اوقات فراغت خودتان داشته باشید.

چه طراح حرفه‌ای باشید و چه صرفا از طراحی لذت ببرید، تبلت‌های گلکسی Tab S7 و Tab S7+ تمامی ابزارهای لازم برای ابراز خودتان را در اختیار شما قرار می‎دهند. فقط کافی‌ست قلم S Pen را برداشته و اجازه دهید تخیل‌تان در محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های خلاقیت، آزاد شود.

اپلیکیشن محبوب Clip Studio Paint که پلتفرم مورد علاقه هنرمندان دیجیتال است، برای اولین بار روی یک تبلت اندرویدی بصورت پیش فرض در گلکسی Tab S7 و Tab S7+ عرضه شده است. اشتراک شش ماهه نسخه پرمیویم Clip Studio Paint EX همراه با این تبلت‌ها عرضه شده و بصورت اختصاصی در اختیار همه کاربران گلکسی قرار خواهد گرفت. این نسخه به شما امکان می‎دهد تا به قابلیت‌هایی پیشرفته از جمله مدیریت چند صفحه ای و امکان استخراج خطوط از داده‌های سه بعدی و غیره دسترسی داشته باشید.

با استفاده از Noteshelf شما می‎توانید دفترچه یادداشت‌های مجازی را خلق و تنظیم کرده و آثار خلق شده خودتان را با دوستان و عزیزان‌تان به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن‌ که بصورت رایگان روی گلکسی Tab S7 و Tab S7+ عرضه می‎شود به شما امکان می‎دهد تا یادداشت‌هایتان را بصورت دستنوشت، اشکال هندسی، عکس‌های شخصی، ضبط صدا و غیره به دفترچه یادداشت دیجیتالی خودتان اضافه کنید.

اگر بخواهید یک پست چشمگیر در رسانه‌های اجتماعی تولید کنید، سراغ Canva رفته و از تمپلیت‌های ساده آن برای خلق تصاویر، ویدیوها و فونت‌های اختصاصی خودتان استفاده کنید. کاربران گلکسی Tab S7 و Tab S7+ به بیش از 200 تمپلیت اختصاصی و نسخه آزمایشی 30 روزه Canva Pro هم دسترسی خواهند داشت.

تجربه بازی بی‌رقیب

با استفاده از تبلت‌های گلکسی Tab S7 و Tab S7+ دیگر نیازی به داشتن یک کنسول بازی ندارید. با توجه به نرخ بروزرسانی فوق سریع این تبلت‌ها، نمایشگرهای فراگیر و اتصال 5G شما می‌‎توانید بدون هیچ اختلالی و حتی در پارک یا پشت میزتان از بازی‌های ابری لذت ببرید.

این تبلت‌ها با داشتن اتصال 5G و WiFi 6 همیشه متصل بوده و آزادی تماشای جهان، بازی با دوستان و استریم بازی با بالاترین رزولوشن را به شما می‌دهند.

با ارائه Xbox Games Pass Ultimate و دسترسی به بیش از 100 بازی Xbox روی Cloud، روی تبلت‌های گلکسی Tab S7 و Tab S7+، همکاری سامسونگ با مایکروسافت به مرحله جدیدی رسیده است (این سرویس در برخی کشورها در دسترس است). با اضافه شدن کنترل‌های بلوتوثی، این تبلت‌ها بهترین تجربه بازی را در هر جایی در اختیار شما قرار می‌دهند.

تجربهای متصل از خانواده گلکسی

تغییر تنها خصیصه ثابت در دنیای امروز است و تبلت‌ها هم باید بتوانند انعطاف لازم را در کنار دیگر دستگاه‌ها داشته باشند. تبلت‌های گلکسی Tab S7 و Tab S7+ به نحوی طراحی شده اند که امکان فعالیت بدون مشکل را روی تمامی دستگاه‌های گلکسی فراهم کنند. با استفاده از قابلیت هماهنگ سازی با Samsung Cloud همه یادداشت‌هایی که با Samsung Notes نوشته‌اید، فورا روی گوشی هوشمند گلکسی یا لپ‌تاپ‌تان مشاهده خواهید کرد و به این ترتیب همه ایده‌هایتان در دسترس‌تان خواهد بود.

بجای اینکه فایل‌ها و تصاویر خودتان را روی Cloud آپلود کرده و روی دستگاه دیگری دانلود کنید، Samsung Flow به شما امکان می‌دهد تا فورا فایل‌های موردنیازتان را بین گوشی و تبلت جابجا کنید. حتی زمانی که گوشی‎‌تان در حال شارژ است و در دسترس‌تان نیست، می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های متنی‌تان را روی تبلت دریافت کرده و پاسخ دهید.

با استفاده از گلکسی Tab S7 و Tab S7+ خلق محیطی ایده‌آل در خانه بسیار ساده است. استفاده از SmartThings در بخش Daily Boards به شما امکان می‌دهد تا تبلت‌تان را به مرکز کنترل همه محصولات سامسونگی در اینترنت اشیا تبدیل کنید و بتوانید خانه هوشمند را از یکجا کنترل کنید. قابلیت اشتراک‌گذاری موسیقی روی گلکسی Tab S7 و Tab S7+ هم امکان اتصال و اشتراک ساده موسیقی و پلی‌لیست را روی دستگاه‌های مختلف به شما می‎دهد. در صورتی که هیچ اتصال WiFi وجود نداشته باشد، قابلیت Auto Hotspot به شما امکان می‌دهد اتصال فوق سریع‌تان را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

همکاری سامسونگ با مایکروسافت هم امکان کار کردن همزمان تبلت‌های گلکسی Tab S7 و Tab S+ با لپ‌تاپ سامسونگ را بسیار ساده می‌کند. همه مواردی که برای یادآوری در Reminder سامسونگ می‌گذارید بصورت خودکار با To Do و Outlook مایکروسافت هماهنگ شده و در عین حال رابط کاربری بهینه شده Microsoft Teams هم انعطاف لازم را به شما می‌دهد تا روی چندین دستگاه به دوستان و خانواده‌تان وصل شده و با آنها در ارتباط باشید. وجود صفحه دوم هم این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از اتصال بی‌سیم، از گلکسی Tab S7 و Tab S7+ به عنوان مانیتور دوم یا صفحه طراحی لپ‌تاپ سامسونگ خودتان استفاده کنید و به این ترتیب، قدرت دو دستگاه را با هم ترکیب کرده و فضای کار، تماشا و خلاقیت‌تان را دو برابر می‌کنید. همچنین می‎توانید از قلم S Pen و پد لمسی تبلت‌تان هم در این حالت استفاده کنید.

طراحی چشمگیر

تبلت‌های گلکسی Tab S7 و Tab S7+ در سه رنگ مشکی (Mystic Black)، نقره‌ای (Mystic Silver) و برنز (Mystic Bronze) عرضه شده و دستگاه‌هایی زیبا هستند که می‎توانند هر کاری را انجام دهند.

نوشته نگاه کوتاه به گلکسی Tab S7 و Tab S7+ همراهی کامل برای بازی و کار اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code