هواوی میت ۴۰ پرو از سنسور سونی IMX588 استفاده خواهد کرد
1 min read

هواوی میت ۴۰ پرو از سنسور سونی IMX588 استفاده خواهد کرد

تاکنون خبر رسمی مبنی بر زمان معرفی سری هواوی میت ۴۰ منتشر نشده است اما اگر هواوی همچنان به سنت سال گذشته خود پایبند باشد این سری از گوشی ها در مهرماه امسال معرفی می شود و حالا طبق اطلاعات جدید احتمال می رود که این سری از گوشی ها از سنسور سونی در دوربین پشتی و جلو استفاده کنند.

هواوی میت ۴۰

طبق اطلاعاتی که یک فاش کننده با نام DigitalChatStation منتشر کرده سری میت ۴۰ که شامل گوشی‌های میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس می‌شوند؛ که قرار است مدل میت ۴۰ به دوربین جلویی تکی مجهز شود اما مدل های میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس که از بریدگی قرص شکل بر روی صفحه نمایش بهره می برند شامل دو دوربین جلویی می‌شوند. از سنسورهای استفاده شده در این گوشی ها می توان از سونی IMX588 و سنسور سونی IMX516 که برای تشخیص عمق تعبیه شده، نام برد.

از دیگر اطلاعات موجود در این گزارش می‌توان به استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX700 برای دوربین اصلی اشاره کرد که پیش‌تر هواوی آن را در گوشی +Honor 30 Pro استفاده کرده بود. همچنین انتظار می‌رود تا ماژول دوربین اصلی این گوشی دایره ای شکل و بزرگ باشد که احتمال استفاده از چندین دوربین در پشت گوشی را افزایش می دهد. طبق اطلاعات موجود در این گزارش دوربین اصلی این گوشی سه‌گانه خواهد بود البته برای مدل های پرو و پرو پلاس دوربین چهارگانه تعبیه می شود. پردازنده ای که هواوی در این گوشی ها استفاده می کند Kirin 9000E و Kirin 9000 است که ساخته همین شرکت می‌باشد.

صفحه نمایش 6.67 اینچی خمیده تولید ال‌جی، نرخ نوسازی 90 هرتز و همراه شدن با اندروید ۱۱ از برخی دیگر از مشخصات این دستگاه است که از آنها اطلاع داریم. برای اطلاعات بیشتر از مشخصات و زمان معرفی این دستگاه ترنجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره جدیدترین گوشی های هواوی چیست؟ آیا نظر شما را جلب می‌کند؟

نوشته هواوی میت ۴۰ پرو از سنسور سونی IMX588 استفاده خواهد کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code