رندر شیائومی Mi 10T Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دیده شد
1 min read

رندر شیائومی Mi 10T Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دیده شد

اگر به یاد داشته باشید ۲ هفته پیش بود که شیائومی Mi 10T Pro با طراحی شبیه به محصولات ویوو دیده شد. امروز بر اساس آن اطلاعات و حدسیات موجود، شاهد رندر شیائومی Mi 10T Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هستیم.

رندر شیائومی Mi 10T Pro

عکس های واقعی شیائومی Mi 10T Pro که چند هفته پیش دیدیم بهترین کیفیت نبودند، اما این ارائه های رسمی که به تازگی درز کرده اند بسیار تمیزتر هستند.

برچسب “دوربین 108MP” در زیر ماژول بزرگ در آن به وضوح قابل مشاهده است. بر اساس گزارش قبلی، نسخه غیر پرو Mi 10T در اینجا یک ماژول 64MP خواهد داشت. توجه داشته باشید که این یک مجموعه سه گانه است حتی اگر به نظر برسد که یک تنظیم چهارگانه است! عملکرد ماژول در گوشه سمت راست بالای “مربع” مشخص نیست (شاید لیزر AF)؟

همچنین به اسکنر اثر انگشت نصب شده در سمت چپ تلفن توجه کنید. شایعات حاکی از آن است که این نمایشگر از نوع LCD با رفرش ریت 144 هرتز است که نیاز به جابجایی حسگر اثرانگشت دارد. همانطور که می دانید در بیشتر مدل های Mi 10 از پنل های OLED با خواننده های زیر نمایشگر استفاده می شود.

این تلفن به لطف چیپست Snapdragon 865 Plus از قابلیت اتصال 5G برخوردار است. این شماره مدل دقیق (M2007J3SG) در Geekbench ظاهر شده است. متأسفانه مشخص نیست که آیا Xiaomi Mi 10T Pro و دیگر اعضای خانواده آن را در خارج از چین خواهیم دید یا خیر.

همچنین هفته گذشته در ترنجی خواندیم که قیمت شیائومی Mi 10T Pro حدود ۴۷۵ دلار خواهد بود. با اینکه هنوز شیائومی اطلاعاتی رسمی درباره این گوشی منتشر نکرده است احتمال می‌رود که شیائومی Mi 10T پرو در بازه قیمتی ۳۵۰۰۰ روپیه عرضه شود که از مدل قبلی شیائومی Mi 10 بسیار ارزان‌تر است. مدل گذشته با قیمت ۵۰ هزار روپیه عرضه شده بود و با اینکه تمامی مشخصات آن با مدل جدید یکسان بود از نمایشگر ۹۰ هرتزی به جای ۱۴۴ هرتز استفاده می‌کرد. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد رقابتی مستقیم با سامسونگ برای این قسمت از بازار شروع کند زیرا گوشی سامسونگ گلکسی M51 نیز با قیمت ۳۰۰۰۰ روپیه در بازار هند عرضه شده است. اما از نظر فنی این دستگاه یک پرچمدار است اما M51 یک میان رده اقتصادی!

نظر شما درباره این طراحی احتمالی برای شیائومی می ۱۰ تی پرو چیست؟

نوشته رندر شیائومی Mi 10T Pro با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code