حق اختراع هواوی برای یک گوشی شبیه به شیائومی می میکس آلفا
1 min read

حق اختراع هواوی برای یک گوشی شبیه به شیائومی می میکس آلفا

سازندگان گوشی های هوشمند در حال طراحی جدید هستند تا دستگاه های خود را از عموم متمایز کنند. در حالی که برخی از طراحی ها برای تجربه بهتر کاربر در نظر گرفته شده اند، برخی از آنها فقط مفاهیمی برای نمایش توانایی های شرکت هستند. بی شک می میکس آلفا از دسته دوم است. امروز اما حق اختراع هواوی برای یک گوشی شبیه به شیائومی می میکس آلفا را می بینیم. به نظر می رسد که این طرح برای ۲ شرکت قابل توجهی چینی اهمیت ویژه ای دارد.

حق اختراع هواوی

حق اختراع هواوی

یکی از خاص ترین طراحی گوشی های هوشمند سال گذشته توسط شیائومی در قالب گوشی هوشمند مفهومی Mi MIX Alpha رونمایی شد. به گزارش LetsGoDigital، اکنون هواوی همچنین یک طرح تلفن هوشمند را با طراحی مشابه صفحه نمایش ثبت اختراع کرده است.

تلفن نمایش داده شده در ثبت اختراع شبیه Huawei Mate X است اما به جای اینکه یک گوشی هوشمند تاشو باشد، از یک نمایشگر دور تا دور برخوردار است که از قسمت جلو تا عقب امتداد دارد.

با این وجود، برخلاف پنل جلویی، پشت گوشی کاملاً با نمایشگر پوشانده نشده است. صفحه نمایش در پشت 60-70 درصد از فضای را تشکیل می دهد در حالی که باقیمانده برای تنظیم دوربین سه گانه استفاده می شود.

هواوی یکی از برندهای مطرح تلفن های هوشمند در زمینه نوآوری بوده است. این یکی از اولین کسانی بود که یک گوشی هوشمند تاشو تجاری را به بازار عرضه کرد و گزارش شده است که در حال کار بر روی جانشین آن است که می تواند امسال رسمی شود.

اما با توجه به شرایط فعلی هواوی که به دلیل تحریم های ایالات متحده قادر به تهیه اجزای لازم نیست، باید دید که آیا غول چینی در واقع قصد دارد کار بر روی این تلفن هوشمند صفحه نمایش پیچیده را آغاز کند یا خیر.

نظر شما درباره این حق اختراع هواوی چیست؟

نوشته حق اختراع هواوی برای یک گوشی شبیه به شیائومی می میکس آلفا اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code