اینفوگرافیک گلکسی S20 FE اکثر مشخصاتش را نشان می دهد
1 min read

اینفوگرافیک گلکسی S20 FE اکثر مشخصاتش را نشان می دهد

به نظر می رسد که سامسونگ Galaxy S20 FE 5G جدید در کمتر از یک هفته دیگر رویداد Unpacked خود را بدست خواهد آورد، زیرا سامسونگ رویداد بعدی خود را برای ۲ مهر ۹۹ اعلام کرده است. با این حال، به نظر می رسد که برای دیدن آنچه در این دستگاه جدید می آید، نباید خیلی صبر کنید. اینفوگرافیک گلکسی S20 FE اکثر مشخصاتش را نشان می دهد.

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

شایعات مربوط به سامسونگ Galaxy S20 FE این روزها بیشتر و بیشتر شده است. ما چندین گواهینامه و برچسب قیمت احتمالی گزارش شده را مشاهده کرده ایم و اکنون، یک اینفوگرافیک جدید دریافت می کنیم که به لطف Evan Blass ، همه چیزهایی را که می خواهیم در مورد Galaxy S20 FE 5G آینده بدانیم نشان می دهد.

اینفوگرافیک جدید سامسونگ Galaxy S20 FE 5G جزئیات مربوط به دستگاه را بیان می کند. این به ما می دهد خلاصه مشخصات اصلی گوشی، نگاهی بهتر به گزینه های رنگی آن و موارد دیگر. همچنین بسیاری از شایعاتی را که طی هفته های گذشته دریافت کرده ایم تأیید می کند، بنابراین اجازه دهید به آن بپردازیم.

انتظار می رود یک نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، Exynos 990 در نسخه 4G یا Snapdragon 865 در مدل 5G پیدا کنیم. Galaxy S20 FE همچنین شامل تنظیم دوربین سه گانه با دو دوربین 12 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین ضد آب خواهد بود، زیرا دارای درجه IP68 است.

اکنون، به نظر می رسد که پردازنده تنها تفاوت بین نسخه 4G و 5G نخواهد بود. اعتقاد بر این است که مدل 5G شامل یک باتری 4500 میلی آمپری است، در حالی که نسخه LTE تنها یک باتری 4000 میلی آمپری را بسته بندی می کند که باید بیش از اندازه کافی برای تأمین انرژی تلفن باشد و شما را روز به روز کند.

اکنون فراموش نکنیم که این دستگاه می تواند با برچسب قیمت بسیار جذابی وارد بازار شود. این می تواند با قیمت 699 دلار در اروپا آغاز شود، زیرا این مبلغی بود که توسط اپراتور تلفن همراه اسلواکی Orange ارسال شده بود ، در حالی که کانادا می توانست آن را با قیمت کمتر از 1150 دلار کانادا دریافت کند، که به 876 دلار آمریکا می رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S20 FE هستید؟

نوشته اینفوگرافیک گلکسی S20 FE اکثر مشخصاتش را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code