مقایسه بنچمارک آیفون ۱۲ پرو مکس با آیفون ۱۱ پرو مکس
1 min read

مقایسه بنچمارک آیفون ۱۲ پرو مکس با آیفون ۱۱ پرو مکس

می دانیم که هنوز آیفون ۱۲ پرو مکس معرفی نشده است اما تراشه اپل A14 همراه با آیپد ایر نسل ۴ رسما رونمایی شد. امروز شاهد انتشار بنچمارک این تراشه روی iPhone 12 Pro Max هستیم که لو رفته است. می توانید مقایسه بنچمارک آیفون ۱۲ پرو مکس با آیفون ۱۱ پرو مکس را هم حتی داشته باشیم. به نظر می رسد که نسل جدید تراشه های اپل نسبت به یک نسل قبل خود تغییر شگفت انگیزی ندارند و شاید همین دلیل آن است که اپل در توصیف تراشه جدید خود، آن را با دو نسل قبلترش مقایسه کرد.

بنچمارک آیفون ۱۲ پرو مکس

بنچمارک آیفون ۱۲ پرو مکس

همانطور که در تصویر بالا می بینید، بنچمارک Antutu آیفون ۱۲ پرو مکس عدد ۵۷۲ هزار را ثبت می کند. این عدد نسبت به رقبای اندرویدی که قله های بالای ۶۱۰ هزار را فتح کرده اند عدد زیادی نیست. این در حالی که بنچمارک گوشی های اندرویدی با تراشه ۷ نانومتری پرچمدار کوالکام است حال آن که آیفون ۱۲ پرو مکس با تراشه ۵ نانومتری خود اینجا می درخشد.

اما عملکرد iPhone 12 Pro Max در مقایسه iPhone 11 Pro Max چیست؟

همانطور که در نمودار بالا می بینید، آیفون ۱۲ پرو مکس در همه موارد به جز UX بالاتر از آیفون ۱۱ پرو مکس است. البته می تواند قابل درک باشد چون هنوز این دستگاه رسما معرفی نشده و نرم افزار نهایی روی آن نیست.

پیشرفت کمتر از ۱۰ درصدی نسبت به نسل قبل در امتیاز کلی دیده می شود می شود. در بخش گرافیکی پیشرفت بسیار ناچیز و در بخش پردازش مرکزی شرایط بهتر است. به صورت کلی می توان گفت در صورت صحت این داده های لو رفته، عملکرد سخت افزاری نسل جدید آیفون نسبت به نسل قبلی آن خیلی زیاد نیست.

نوشته مقایسه بنچمارک آیفون ۱۲ پرو مکس با آیفون ۱۱ پرو مکس اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code