حجم باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ احتمالا برابر نسل قبلی است

گلکسی اس ۲۱ اولترا پرچمدار بعدی سامسونگ است و شایعات پیرامون آن خواهد بود. جدیدترین شنیده به ما می گوید که حجم باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ احتمالا برابر نسل قبلی است.

باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا

همین چند روز پیش، ما در مورد شایعات مشخصات حافظه ای دوربین متعلق به Galaxy S21 Ultra گزارش دادیم و با توجه به نام آن، می توان فرض کرد که این پرچمدار آینده مانند مدل قبلی خود ، Galaxy S20 Ultra از یک صفحه نمایش بزرگ استفاده کند. با این حال، به نظر نمی رسد که سامسونگ علاقه مند به افزایش ظرفیت باتری این مدل در مقایسه با نسل فعلی باشد.

اطلاعات جدید از GalaxyClub در مورد Galaxy S21 Ultra با شماره مدل (SM-G998) با استفاده از باتری با شماره مدل EB-BG998ABY صحبت می کند. با توجه به جزئیات فاش شده، ظرفیت باتری 4885 میلی آمپر ساعت است، بنابراین سامسونگ احتمالا به بازار عرضه می کند که پرچمدار یک سلول 5000 میلی آمپری دارد ، دقیقاً مانند نسل فعلی Galaxy S20 Ultra.

این به نوعی ناامید کننده است زیرا Galaxy S21 Plus به دلیل داشتن یک سلول بزرگتر از مدل قبلی خود، Galaxy S20 Plus گزارش شده بود، بنابراین حتی اگر Galaxy S21 Ultra صفحه نمایش مشابه Galaxy S20 Ultra را حفظ کند، فضای کمی وجود دارد آیا می توان برای افزایش ظرفیت درست استفاده کرد؟ نه کاملاً، زیرا ممکن است این نسخه برای اولین بار از S-Pen پشتیبانی کند، اگرچه در صورت وجود یک دهانه جلد محافظ که قلم را در آن جای دهد، تأیید نشده است.

اگر این اتفاق بیفتد، قابل توجه است که سامسونگ می تواند با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در گل سرسبد ادامه دهد ، زیرا تهیه S-Pen به یک تن فضای داخلی موجود نیاز دارد. GalaxyClub سابقه مناسبی در رابطه با چنین گزارشی دارد، اما ما همچنان به خوانندگان خود توصیه می کنیم که فعلاً این گزارش را با شک و تردید بخوانند و منتظر به روزرسانی های بعدی باشند. سامسونگ به احتمال زیاد سری Galaxy S21 را در فوریه یا مارس 2021 معرفی خواهد کرد، بنابراین ما دقیقاً می دانیم که این سه مدل شایعه شده چه نوع تغییرات داخلی را به دست می آورند.

نظر شما چیست؟ باتری یکسان با نسل قبلی برای شما خوب است؟

نوشته حجم باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ احتمالا برابر نسل قبلی است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code