این اولین تصویر از Airpods Studio اپل است؟
1 min read

این اولین تصویر از Airpods Studio اپل است؟

امشب خبر جدیدی در توییتر منتشر شده است که ادعا می کند اولین نگاه ما به هدفون های روگوشی AirPods Studio اپل است. این تصویر ظاهرا “مدل Sport” هدفون های اپل را با طراحی Mesh ارایه می کند.

Airpods Studio اپل

بلومبرگ گزارش داده است که اپل در حال توسعه حداقل دو نوع هدفون روگوشی خود است: یک نسخه برتر با “پارچه های چرم مانند” و “یک مدل تمرکز بر تناسب اندام که از مواد سبک تر و قابل تنفس با سوراخ های کوچک استفاده می کند.” تصویری که فاش شده امروز، نسخه “Sport” ایرپادز استودیو را نشان می دهد.

تصویر امروز مطمئناً با توصیف بلومبرگ از استودیوی AirPods مطابقت دارد. این گزارش در ماه آوریل توضیح داد:

“نمونه های اولیه این هدفون ظاهری یکپارچه با کاپ های گوش بیضی شکل دارند که می چرخند و یک دسته متصل به آن با بازوهای فلزی نازک وجود دارد.”

ایردپادز استودیو

گزارش شده است که AirPods Studio نیز با طراحی مازولار قابل تنظیم خواهد بود. این امکان را به کاربران می دهد تا با تعویض پایه های مغناطیسی گوش و جدا کردن هدبندها، هدفون های خود را شخصی سازی کنند. این می تواند بدین معنی باشد که دسته و گوشی های موجود در تصویر بالا می توانند با مواد چرمی عوض شوند تا ظاهری متفاوت داشته باشد.

9to5Mac به طور انحصاری در مورد چندین ویژگی برجسته AirPods Studio ، از جمله تشخیص سر و گردن و تنظیمات سفارشی کننده اکولایزر گزارش داده است. AirPods Studio وقتی محتوا را قرار می گیرد روی سر شما پخش یا مکث می کند. همانطور که فقط یکی از AirPod ها را از گوش خارج می کنید، می توان از گردن برای روشن نگه داشتن هدست در هنگام توقف موسیقی استفاده کرد.

همچنین شواهدی از AirPods Studio در کد بتا iOS 14 پیدا شده است، از جمله دارایی هایی که حداقل دو گزینه رنگی برای لوازم جانبی جدید نشان می دهد. در مورد قیمت، شایعات حاکی از آن است که قیمت آن 349 دلار خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی اپل AirPods Studio را برای عموم منتشر می کند، اما انتشار آن قبل از پایان سال مطمئناً امکان پذیر است. نظر شما چیست؟ منتظر آن هستید؟

نوشته این اولین تصویر از Airpods Studio اپل است؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code