گلکسی A02 سامسونگ با تراشه ۸ هسته ای کوالکام ارایه می شود

سامسونگ گلکسی A02 می تواند در همین گوشه کنارها باشد زیرا تلفنی با شماره مدل SM-A025F در Geekbench ظاهر شده است. شماره مدل مشابه شماره Galaxy A01 سامسونگ است که در ماه دسامبر به بازار عرضه شد. گلکسی A02 سامسونگ با تراشه ۸ هسته ای کوالکام ارایه می شود.

گلکسی A02

به نظر می رسد تلفن جدید اقتصادی سامسونگ با ۲ گیگابایت رم همراه و شامل یک پردازنده هشت هسته ای کوالکام است. این شرکت کره ای همچنین احتمالا پوسته اختصاصی One UI خود را در گوشی جدید سری Galaxy A – مبتنی بر اندروید ۱۰ – را اینجا هم ارائه می دهد.

مرورگر Geekbench چندین لیست برای گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-A025F به همراه دارد. این همانند مدل SM-A015F نسخه جهانی سامسونگ Galaxy A01 است و بنابراین می تواند سامسونگ Galaxy A02 را به تصویر بکشد.

مشخصات Samsung Galaxy A02 (انتظارات)

سامسونگ

یکی از لیست مشخصات اولیه تلفن سامسونگ، که در ابتدا مشاهده شد، نشان می دهد که این گوشی نمره تک هسته ای 746 و امتیاز چند هسته ای 3810 را دریافت کرده است. این محصول با ۲ گیگابایت حافظه رم و همچنین تراشه هشت هسته ای کوالکام در لیست قرار گرفته است. به احتمال زیاد این اسنپدراگون ۴۵۰ است. علاوه بر این، دستگاه با سیستم عامل Android 10 کار می کند، اگرچه انتظار می رود One UI روی آن باشد.

سامسونگ هیچ جزئیاتی در مورد Galaxy A02 ارائه نداده است. اما با این وجود، لیست های موجود در سایت Geekbench نشان می دهد که به معرفی خود نزدیک خواهد بود.

تلفن جدید سری A Galaxy ممکن است شباهت هایی به Samsung Galaxy A01 داشته باشد که با نمایشگر 5.7 اینچی HD + Infinity-V و یک هسته هشت هسته ای در بازار گوشی های هوشمند عرضه شد.

مدل قبلی همچنین دارای ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری 3000 میلی آمپر ساعت بود. علاوه بر این، سامسونگ Galaxy A01 از دوربین پشتی دوتایی برخوردار بود که دارای یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی بود. این تلفن همچنین از یک سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو برخوردار بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A02 هستید؟

نوشته گلکسی A02 سامسونگ با تراشه ۸ هسته ای کوالکام ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code