حق اختراع هواوی برای شارژ بی سیم از راه دور
1 min read

حق اختراع هواوی برای شارژ بی سیم از راه دور

به نظر می رسد هواوی در حال مطالعه یک فناوری آینده نگرانه است که می تواند زندگی همه را راحت تر کند. این شرکت برای ثبت اختراع فناوری جدید لیزر که شارژ بی سیم را در مسافت های طولانی فراهم می کند، درخواست کرده است. حق اختراع هواوی برای شارژ بی سیم از راه دور می تواند آینده ما را متحول کند.

شارژ بی سیم از راه دور

در حال حاضر، این فناوری نام دقیقی ندارد. اما هنوز یک نوآوری هیجان انگیز در راه حل های شارژ است. با قدرت گرفتن هرچه بیشتر تلفن های هوشمند، عمر باتری مناسب به مشکلی تبدیل شده است که بسیاری از OEM ها با آن روبرو هستند. از طریق این فناوری می توانید مشکل حمل شارژر و سیم را با خود برطرف کنید.

هواوی می گوید:

“برای ایجاد هر اتاق جلسات یا کافی شاپ با قدرت شارژ نامرئی، یکی از بزرگترین چالش ها ایمنی لیزر برای چشم است.”

این شرکت هنوز هم سخت تلاش می کند تا این فناوری را در دسترس کاربر قرار دهد. همچنین می توان از فاصله نزدیک با خیال راحت از آن استفاده کرد. این سیستم می تواند چشم ها را در مسیر لیزر تشخیص دهد و سپس دستگاه خاموش می شود تا از کاربران یا حیوانات خانگی آنها در منطقه محافظت کند.

توضیح داده شده است که این دستگاه می تواند به چندین دستگاه الکترونیکی اجازه دهد همزمان به طور بی سیم شارژ شوند. ماژول شارژ در یک مکان دیدنی مشرف به کل اتاق قرار می گیرد. به ماژول شارژ اجازه می دهد تا دستگاه های سازگار را به طور خودکار شارژ کند. این فناوری می تواند نیرو را به برخی از دستگاه های تلفن همراه منتقل کند که برای انتقال نیرو از راه دور و متوسط ​​بسیار مناسب است. این دستگاه ها می توانند شامل تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ، تبلت و حتی پهپادها باشند.

البته این فناوری هنوز تاریخ معرفی ندارد. ما فکر می کنیم این اتفاق به زودی رخ نخواهد داد. مشکل این است که لیزری که از ماژول شارژ به دستگاه های تلفن همراه منتقل می شود بسیار مضر است. بنابراین این شرکت (و سایر شرکت ها) باید بسیار سخت تلاش کند تا آن را بهتر کند. اما وقتی هواوی به سطح ایمنی لازم رسید، ممکن است به یکی از مفیدترین نوآوری های دهه تبدیل شود.

در حال حاضر، هواوی بسیاری از دفاتر و آزمایشگاه های تحقیق و توسعه خود را در سراسر جهان تعطیل کرده است. همچنین، این سرمایه گذاری برای تحقیق و توسعه را کاهش داد. این به طور مستقیم بر سرعت توسعه فن آوری های جدید تأثیر می گذارد. در این زمینه، ما خیلی خوشبین نیستیم که این فناوری شارژ بی سیم به زودی در بازار ظاهر شود.

نظر شما درباره این ایده جذاب هواوی چیست؟

نوشته حق اختراع هواوی برای شارژ بی سیم از راه دور اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code