طراحی گلکسی اف ۴۱ کاملا قابل انتظار و معمولی است
1 min read

طراحی گلکسی اف ۴۱ کاملا قابل انتظار و معمولی است

درباره سری جدید Galaxy F سامسونگ ابتدا خواندیم که گلکسی F41 اولین گوشی سری F با تمرکز بر دوربین خواهد بود. همچنین امروز صبح دیدیم که گلکسی F41 سامسونگ با Exynos 9611 دیده شده است. حالا اما داده های جدید به ما می گویند طراحی گلکسی اف ۴۱ کاملا قابل انتظار و معمولی است. یک گوشی با حاشیه های معمول برای دستگاه های اقتصادی این روزها و ناچ قطره طور. طراحی دوربین هم همان چیزی است که از سری Galaxy An1 (به جای n شماره مدل را بگذارید) دیده ایم. به این ترتیب می توانیم یک تصور کلی نسبت به سری آتی سامسونگ داشته باشیم.

طراحی گلکسی اف ۴۱

گلکسی F41

تصاویر دفترچه راهنمای فاش شده Galaxy F41 نشان می دهد که دستگاه مجهز به نمایشگر ناچ قطره طور است که به نظر می رسد یک صفحه OLED خواهد بود. این حدس را می زنیم چون اگر پنل LCD می بود از سوراخ نمایشگر استفاده می شد اما پنل OLED با سوراخ نمایشگر هنوز برای گوشی های اقتصادی گران است، به همین دلیل از ناچ قطره طور استفاده می شود. این را در راهبرد جدید سامسونگ برای گلکسی A11 و گلکسی A21s با پنل LCD در مقابل گلکسی A31 با پنل OLED دیدیم.

این ناچ یک بلندگو و یک دوربین سلفی را در خود جای داده است. لبه سمت چپ تلفن هوشمند دارای شکاف سیم کارت است و یک دکمه صدا و یک کلید پاور در لبه سمت راست قرار دارد. بلندگوی خارجی، پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری در لبه پایین دستگاه موجود است.

قسمت پشتی گلکسی F41 دارای یک محفظه دوربین مستطیل شکل است که دارای سه دوربین و یک فلاش LED در داخل آن است. همچنین اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی دستگاه موجود است. دستگاه مجهز به شیار اختصاصی کارت microSD است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سری گلکسی F نیازمند طراحی منحصر به فرد نیست؟ سامسونگ باید در این سری فقط متمرکز بر دوربین باشد؟ پس وجه تمایز آن با میان رده های گلکسی A و گلکسی M چه خواهد شد؟

نوشته طراحی گلکسی اف ۴۱ کاملا قابل انتظار و معمولی است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code