ردمی K40 Pro با تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 875 ارایه خواهد شد؟
1 min read

ردمی K40 Pro با تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 875 ارایه خواهد شد؟

دیشب در ترنجی خواندیم که تراشه اپل A14 bionic با معماری ۵ نانومتری رسما معرفی شد. هیچ شکی نیست که هیجان پیرامون آن بالاست. خیلی از کاربران منتظر نسل جدید تراشه ها هستند. اسنپدراگون ۸۷۵ تراشه ۵ نانومتری کوالکام خواهد بود اما زودتر از اواخر تابستان امسال به صورت تجاری در دسترس نخواهد بود. در همین حال ردمی اشاراتی دارد که این سوال را به وجود می آورد: ردمی K40 Pro با تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 875 ارایه خواهد شد؟ به احتمال خیلی بالا پاسخ این پرسش مثبت است.

ردمی K40 Pro

تا آنجا که به پرچمداران ۲۰۲۱ اندرویدی مربوط می شود، انتظار می رود که اکثر آنها از تراشه پرچمدار ۵ نانومتری کوالکام برخوردار باشند. در حالی که نام پردازنده مورد بحث است، گمان می رود که به عنوان Snapdragon 875 معرفی شود. امروز، Lu Weibing با انتشار پستی در Weibo ورود محصولات جدید Redmi با چیپست ۵ نانومتری را متذکر شد.

کوالکام ممکن است پلتفرم تلفن همراه اسنپدراگون ۸۷۵ را تا پایان سال جاری یا اوایل سال 2021 ارایه کند. اولین تلفن های دارای SD875 در چارک اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد. شایعات حاکی از آن است که شیائومی و ویوو اولین برندهایی هستند که پرچمداران مجهز به SD875 راعرضه می کنند.

امسال شیائومی در ماه فوریه از سری Xiaomi Mi 10 مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی کرد. همچنین در ماه مارس، ردمی Redmi K30 Pro را با تراشه SD865 معرفی کرد. اولین دستگاه Redmi که از SD875 جدید بهره می برد می تواند Redmi K40 Pro باشد.

شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه Redmi ممکن است Redmi K40 را تا پایان سال جاری معرفی کند و ممکن است Redmi K40 Pro را در چارک اول سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نماید. حدس زده می شود K40 از چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ آینده برخوردار باشد. یک منبع خبری ادعا کرده است که Redmi K40 تجربه ای تمام صفحه، پشتیبانی از شارژر سریع و لنز دوربین بزرگ را به همراه خواهد داشت.

پیش بینی می شود که شیائومی گوشی های پرچمدار شیائومی Mi 20 (یا Mi 11) را پیش از جشنواره بهار چین در فوریه 2021 به بازار عرضه کند. احتمالاً Redmi K40 Pro ممکن است در ماه مارس رونمایی شود. در حال حاضر خبری از مشخصات دیگر تلفن های هوشمند Redmi K40 و Redmi K40 Pro نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی بعدی پرچمدار ردمی هستید؟

نوشته ردمی K40 Pro با تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 875 ارایه خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code