باتری شیائومی Mi 10T Lite احتمالا ۴۷۲۰ میلی آمپر خواهد بود

ما می دانیم که سری T پرچمدار سال ۲۰۲۰ شیائومی در نیمه دوم این سال ارایه خواهند شد، مثل سنت هر سال. این سری یک مدل لایت هم خواهد داشت. امشب درباره این دستگاه شایعه ای منتشر شده است که می گوید باتری شیائومی Mi 10T Lite احتمالا ۴۷۲۰ میلی آمپر خواهد بود.

شیائومی Mi 10T Lite

شیائومی Mi 10T Lite

همانطور که می دانیم شیائومی به زودی باید تلفن های هوشمند Mi 10T و Mi 10T Pro را معرفی کند. ظاهراً Mi 10T Lite ممکن است بعداً به آنها بپیوندد. نام هنوز تأیید نشده است، اما منبع ادعا می کند که این نام گوشی هوشمند با شماره محصول M2007J17G خواهد بود که در پایگاه داده FCC ذکر شده است.

در آنجا هیچ نامی وجود ندارد، اما تأیید وجود دارد که محصول جدید به برند Mi تعلق خواهد گرفت، یعنی این یک دستگاه Redmi یا Poco نیست. از جزئیات، تاکنون فقط ظرفیت باتری 4720 میلی آمپر ساعت وجود دارد. این کمی کمتر از Mi 10T و Mi 10T Pro است، فقط کمی کمتر. چقدر محصول جدید ارزان تر خواهد بود و هنوز مشخص نیست.

مدل های لایت دستگاه های شیائومی اغلب اوقات فروش خوبی ندارند. دلیل را می توان در جذاب تر بودن دستگاه های میان رده اقتصادی این برند و حتی برند ردمی دانست. به هر صورت باید صبر کرد و دید که می ۱۰ تی لایت می تواند فروش خوبی را تجربه کند یا نه. نظر شما چیست؟ فکر می کنید موفق باشد؟

نوشته باتری شیائومی Mi 10T Lite احتمالا ۴۷۲۰ میلی آمپر خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code