قرمز و آبی ارتشی از رنگ های موجود آیفون 12 پرو خواهند بود

در گذشته نیز محصولات اپل با رنگ قرمز تحت عنوان PRODUCT Red عرضه شده بودند که به نظر می‌رسد این رویه امسال هم تغییر نکرده و سری آیفون ۱۲ از این رنگ و همچنین رنگی جدید برخوردارند. گفته می شود که قرمز و آبی ارتشی از رنگ های موجود آیفون 12 پرو خواهند بود.

تقریباً از زمان عرضه آیفون X اپل هیچ محصولی از این خانواده را با رنگ قرمز عرضه نکرده بود که به جز مواردی اندک مانند آیفون XR، آیفون ۱۱ و آیفون SE 2020 که هیچ‌کدام از این دستگاه ها جزو محصولات لوکس و بالارده اپل نیستند. البته همین سال گذشته بود که اپل به غیر از رنگ های همیشگی خسته کننده رنگ جذاب سبز زیتونی را به این سری از محصولات وارد کرد که بسیار مورد پسند کاربران واقع شد و امسال رنگ های قرمز و آبی ارتشی (نیروی دریایی) میهمان این محصولات می‌شوند.

طبق احتمالات تحلیلگران این رنگ های جدید تأثیر مثبتی بر روی فروش سری آیفون 12 خواهد داشت. از حضور رنگ آبی برای این سری از محصولات مدت هاست که با خبریم اما حالا طبق گفته های جدید یک رنگ قرمز جذاب هم برای این گوشی ها تعبیه می‌شود که کم شباهت به رنگ سری 6 اپل واچ نیست و امکان دارد عیناً شبیه رنگ این محصول باشد. اپل واچ سری 6 که در هفته پیش معرفی شد رنگ قرمز را به این سری از محصولات اپل وارد کرد.

آیفون 12

سری آیفون 12 که شامل سه گوشی آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس می‌شوند که از طراحی تغییر کرده مشابه آیفون 4 و سخت افزار داخلی به‌روزرسانی شده برخوردار است. انتظار می رود که اپل این محصولات را در مراسمی ویژه در هفته های آینده معرفی کند که با پوشش کامل آن در ترنجی همراه شما خواهیم بود.

نظر شما درباره آیفون های جدید اپل و رنگ های اغواکننده آن ها چیست؟

نوشته قرمز و آبی ارتشی از رنگ های موجود آیفون 12 پرو خواهند بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code