زاکربرگ: گلکسی های سامسونگ را می پسندم
1 min read

زاکربرگ: گلکسی های سامسونگ را می پسندم

سامسونگ و فیسبوک تاکنون همکاری های بسیاری به خصوص در زمینه واقعیت مجازی داشته و حالا مدیر عامل فیسبوک در مصاحبه‌ای که به تازگی رخ داده نظر شخصی خود را درباره گلکسی های سامسونگ اعلام کرد.

یوتیوبر مشهور، مارکوس براونلی (MKBHD) که سال هاست در زمینه فناوری با ویدئو منتشر میکند به تازگی مصاحبه اختصاصی داشته با مدیر عامل فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ. زمانی که زاکربرگ در این مصاحبه از علاقه خود به گوشی های اندرویدی و سامسونگ پرده برداشت مارکوس از او پرسید: هم اکنون چه گوشی در جیب شماست؟

زاکربرگ پاسخ داد:

میدونی من چندین سال که از گوشی های سامسونگ استفاده می‌کنم و یکی از بزرگترین طرفداراشون هستم. به نظرم گلکسی های سامسونگ گوشی های عالی‌ای هستند.

زاکربرگ همچنین افزود:

بخش عظیمی از کاربران فیسبوک از اندروید استفاده می‌کنند و به همین جهت برای من و بقیه تیم های فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ مهم است که با گوشی های اندرویدی آشنا باشیم و فقط توجهمان به آیفون نباشد.

یکی از زیرمجموعه های فیس بوک یعنی Oculus که یکی از بزرگان بازار واقعیت مجازی است، سال ها با ساموسنگ در زمینه طراحی، تولید همچنین بخش نرم افزار هدست های واقعیت مجازی این شرکت که با برند Gear VR عرضه می شدند همکاری کرد و بعد توقف تولید این محصولات یکی از مدیران Oculus تأسف خود از از اتمام کار این محصولات اعلام کرد و آن را یک موقعیت از دست رفته خواند. اگر علاقه‌مند به مشاهده کامل این محاسبه هستید می‌توانید از این لینک به آن دسترسی یابید.

نظر شما درباره مارک زاکربرگ و علاقه اش به تلفن گلکسی های سامسونگ چیست؟

نوشته زاکربرگ: گلکسی های سامسونگ را می پسندم اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code