یک سرفیس میان رده ناشناخته از مایکروسافت با تراشه اینتل i5-1035G1 در بنچمارک دیده شد

محصولات Microsoft Surface نسبت به آنچه رقبا ارائه می دهند از نقطه ورودی قیمت بالا و نسبت عملکرد به قیمت پایین تر برخوردار بوده اند. با این حال، شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی یک لپ تاپ کوچک و مقرون به صرفه با برند Surface است که هدف آن دانشجویان خواهد بود. یک سرفیس میان رده ناشناخته از مایکروسافت با تراشه اینتل i5-1035G1 در بنچمارک دیده شده و می تواند دستگاه جذابی باشد.

سرفیس میان رده

این سرفیس ناشناخته که با تراشه Core i5 نسل دهم اینتل دیده شده است، ممکن است فقط با قیمت ۵۰۰ دلار باشد. همین دستگاه با نام رمز “Sparti” اکنون می توانست در لیست های بنچمارک دیده شود. این پردازنده، رم، فضای ذخیره سازی و اطلاعات وضوح صفحه نمایش محصول آینده را نشان می دهد.

مایکروسافت

گفته می شود لپ تاپ آتی Surface در بخش قیمتی 399 – 749 دلار یعنی بین نسل فعلی Surface Go و Surface Pro قرار می گیرد. گفته می شود نسخه پایه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. خب البته حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت برای یک دستگاه ویندوزی واقعا جذاب نیست. همینطور ۴ گیگابایت رم هم نمی تواند خیلی حتی دانشجویی طور باشد.

با توجه به لیست های موجود در UserBenchmark و Geekbench ، مدل پیشرفته این محصول می تواند با پردازنده Intel Core i5-1035G1 نسل ۱۰ وارد بازار شود. ممکن است ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4 و 256 گیگابایت GB Hynix SSD داشته باشد. علاوه بر این، این دستگاه از یک صفحه نمایش 12.5 اینچی با نسبت ابعاد 3:2 و رزولوشن 1536 در 1024 پیکسل بهره می برد.

برای مرجع، فقط دو مدل مختلف با شماره مدل “Oemqn Product Name EV1” و “Oemqn Product Name EV2” عنوان شده اند. گفته می شود که اولی با بالاترین پیکربندی ارائه می شود. در مورد مورد دوم، این می تواند از ۸ گیگابایت رم بهره ببرد و ممکن است در نسخه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی ارائه شود.

لپ تاپ بودجه آینده Surface می تواند در رویداد Surface 2020 به بازار عرضه شود که هنوز تاریخش اعلام نشده است. با این حال، طبق شایعات، این رویداد می تواند در تاریخ ۱۰ مهر برگزار شود که مایکروسافت ممکن است این بودجه لپ تاپ Surface یا “Sparti” را معرفی کند و Surface Pro X را نوسازی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر سرفیس میان رده هستید؟

نوشته یک سرفیس میان رده ناشناخته از مایکروسافت با تراشه اینتل i5-1035G1 در بنچمارک دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code