تاریخ معرفی آیفون ۱۲ شاید ۲۲ مهر ۹۹ باشد
1 min read

تاریخ معرفی آیفون ۱۲ شاید ۲۲ مهر ۹۹ باشد

همه گیری کرونا اکثر کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. مهم نیست حتی که چقدر سرمایه دارید چرا که اپل ۲ تریلیون دلاری هم در این شرایط به تاخیر خورد. شهریور همیشه برای معرفی آیفون ها بود و امسال هم منتظر این اتفاق بودیم اما همانطور که دیدید، این اتفاق رخ نداد. امروز در شایعاتی می نوشنیم که تاریخ معرفی آیفون ۱۲ شاید ۲۲ مهر ۹۹ باشد. هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده اما این داده ای است که منابع قابل اعتماد منتشر کرده اند.

تاریخ معرفی آیفون ۱۲

چند روز پیش، اپل ساعت های جدید Watch Series 6 ، Watch SE و همچنین مدل های جدید iPad و iPad Air را در یک رویداد ویژه “Time Flies” اعلام کرد. حال، این شرکت در حال آماده سازی یک رویداد ویژه جدید در هفته های آینده برای راه اندازی مدل های آیفون ۱۲ است.

در حالی که این شرکت هنوز زمان برگزاری رویداد بعدی را تأیید نکرده است، آخرین گزارش نشان می دهد که رویداد معرفی آیفون ۱۲ اپل ممکن است در ۲۲ مهر ۹۹ رخ دهد. همچنین اضافه می کند که پیش خرید دستگاه ها می تواند به زودی از ۲۵ مهر ۹۹ آغاز شود.

رندر آیفون ۱۲ پرو

گزارش دیگری ادعا می کند که اپل در حال آماده شدن برای یک رویداد عرضه محصول است و در یک ارائه داخلی برای BT و EE توسط مدیر عامل شرکت مخابرات انگلیس، مارک آلرا، نشان داد که اپل در چند روز آینده آیفون های 5G جدید را ارایه می کند.

پیش بینی می شود که اپل این بار چهار مدل آیفون را روانه بازار کند و نام آنها به صورت آنلاین درز کرده است. مدل 5.4 اینچی دستگاه آیفون ۱۲ مینی نام دارد. مدل با نمایشگر 6.7 اینچی آیفون 12 پرو مکس نامیده می شود در حالی که دو دستگاه با نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 12 و آیفون 12 پرو نامیده می شوند.

گزارش ها حاکی از آن است که مدل های 6.1 اینچی و 6.7 اینچی آیفون 12 دارای بریدگی صفحه نمایش مشابه مدل های آیفون 11 خواهند بود. با این حال ، مدل 5.4 اینچی دارای یک بریدگی باریک است تا اطلاعات بیشتری را در صفحه لبه های بالایی نشان دهد.

اخیراً مشخص شد که قیمت آیفون ۱۲ ممکن است چیزی بین 699 تا 749 دلار باشد در حالی که قیمت آیفون 12 مکس در حدود 799-849 دلار است. انتظار می رود مدل های Pro و Pro Max بین 1100 تا 1200 دلار قیمت داشته باشند. برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اعلامیه رسمی شرکت باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم معرفی اپل هستید؟

نوشته تاریخ معرفی آیفون ۱۲ شاید ۲۲ مهر ۹۹ باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code