گلکسی A42 5G اولین گوشی با تراشه Snapdragon 750G خواهد بود

اگر به یاد داشته باشید سه هفته پیش بود که گلکسی A42 5G سامسونگ به عنوان ارزان ترین گوشی 5G این شرکت معرفی شد. متاسفانه آن جا درباره مشخصات کامل دستگاه اطلاعاتی نداشتیم. با معرفی اسنپدارگون ۷۵۰ جی که دیروز صورت گرفت، حالا مشخص شده که چرا مجهولات مراسم معرفی سامسونگ زیادی بود! گلکسی A42 5G اولین گوشی با تراشه Snapdragon 750G خواهد بود و این موضوع پس از معرفی کوالکام مشخص شد.

گلکسی A42 5G

خبر جالبی که برای طرفداران سامسونگ وجود دارد این است که Galaxy A42 5G توسط Snapdragon 750G جدید مجهز می شود. این تلفن هوشمند در Geekbench با تراشه Snapdragon 750G که به تازگی معرفی شده، دیده می شود. اگرچه سامسونگ هنوز جزئیات را تأیید نکرده است Galaxy A42 5G در اوایل ماه جاری به عنوان ارزان ترین گوشی 5G این شرکت معرفی شد اما این شرکت مشخصات کامل را به اشتراک نگذاشته است. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED و دوربین پشتی چهارگانه بهره می برد.

در گزارشی از بنچمارک Geekbench سامسونگ Galaxy A42 5G نشان می دهد که چیپست قدرت دهنده تلفن دارای هشت هسته است که شامل دو هسته با فرکانس 2.21 گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز است. این گزارش همچنین نشان می دهد که تراشه شامل گرافیک Adreno 619 است. به نظر می رسد این تنظیمات با Snapdragon 750G مطابقت دارد. شماره مدل Samsung Galaxy A42 5G SM-A426B نیز در کد منبع ذکر شده است.

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

تراشه Snapdragon 750G جدید از مودم 5G مدل Snapdragon X52 5G Modem-RF برخوردار است که از هر دو حالت mmWave و sub-6GHz ، SA و NSA ، TDD ، FDD و Sharing Spectrum Dynamic و (DSS) رومینگ جهانی و چند سیم کارت جهانی پشتیبانی می کند. این امکان را به تلفن های مجهز به Snapdragon 750G می دهد تا از اتصالات چند گیگابایتی با سرعت آپلود سریع و دانلود پشتیبانی کنند.

سامسونگ Galaxy A42 5G در اوایل ماه جاری معرفی شد، با این حال سامسونگ هیچ جزئیاتی در مورد پردازنده اعلام نکرد. پیش از این، گمانه زنی می شد که این تلفن توسط Snapdragon 690 تأمین می شود، اما کد منبع فاش شده اکنون خلاف این را نشان می دهد.

سامسونگ Galaxy A42 5G از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با یک بریدگی بهره می برد. تصاویر نشان می دهد که تلفن دارای یک دوربین چهارگانه عقب است که درون یک ماژول مربع شکل قرار دارد و یک فلاش در زیر آن قرار دارد. نمایشگر حاشیه های باریکی دارد و به نظر می رسد الگوی شیب خاکستری رنگ در پشت دارد.

دکمه های سخت افزاری برای Galaxy A42 5G در سمت راست گوشی وجود دارد. همانطور که از نام آن مشخص است ، این گوشی از پشتیبانی 5G برخوردار خواهد بود. حدس زده می شود که Galaxy A42 5G ممکن است با نمایشگر + FHD و یک باتری 5000 میلی آمپری یا بزرگتر را داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A42 با اسنپدراگون ۷۵۰ جی هستید؟

نوشته گلکسی A42 5G اولین گوشی با تراشه Snapdragon 750G خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code