حجم باتری و بنچمارک گلکسی اس ۲۱ پلاس با Exynos 2100 لو رفت
1 min read

حجم باتری و بنچمارک گلکسی اس ۲۱ پلاس با Exynos 2100 لو رفت

همانطور که قبلا شایعه شده بود، ممکن است فرزند میانی خانواده Galaxy S21 سامسونگ یا همان گلکسی اس ۲۱ پلاس (یا هر آنچه سامسونگ آن را صدا کند) باتری بزرگتری نسبت به مدل قبلی یعنی اس ۲۰ پلاس داشته باشد. امشب حجم باتری و بنچمارک گلکسی اس ۲۱ پلاس با Exynos 2100 لو رفته است.

بنچمارک گلکسی اس ۲۱ پلاس

این گزارش ها تاکنون باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری را برای اس ۲۱ پلاس در مقایسه با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۰ پلاس را نشان می دهد.

اینک، یک تصویر صدور گواهینامه باتری از آژانس کره ای مربوطه توسط Mysmartprice کشف شده است و این یک تأیید مماس دیگر را برای ما به ارمغان می آورد که EB-BG996ABY (برای SM-G996 یا S21 +) واقعاً ظرفیت بزرگتری نسبت به باتری EB-BG986ABY برای S20 است.

متأسفانه، همان پرونده های صدور گواهینامه نشان می دهد که گلکسی S21 و S21 Ultra از ظرفیت 4000 میلی آمپر و 5000 میلی آمپر ساعت قبل برخوردار هستند. با این وجود انتظار می رود S21 با صفحه نمایش 1080p ارایه شود، بنابراین با توجه به اینکه چیپست های جدیدی نیز به همراه خواهند داشت، همه اینها از نظر افزایش عمر باتری برای کل مجموعه مفید است.

یکی از این چیپست های شایعه شده Exynos 2100 نام دارد که به تازگی ما نام آن را شنیده ایم. این تراشه در Geekbench لو رفته که دارای یک نمره قابل احترام برای دستگاهی است که به عنوان Samsung SM-G996B نشان داده شده است. حدس بزنید این کیست؟ البته نسخه جهانی + Galaxy S21 و Exynos جدید به احتمال زیاد با همان روند 5 نانومتری ساخته شده اند که اپل A14 جدید و اسنپدراگون 875 جدید ساخته شده اند.

این تراشه می تواند صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر اریه کند و همراه با فناوری نمایشگر رفرش ریت تطبیقی ​​LTPO که سامسونگ در سری S21 قرار خواهد داد، مانند آنچه که در Note 20 Ultra انجام داد و می تواند باعث افزایش قابل توجهی در طول عمر باتری مدل S21 شود.

این تلفن همچنین با ۸ گیگابایت رم در لیست قرار گرفته و حداکثر سرعت پردازش آن 2.2 گیگاهرتز است، اگرچه انتظار داریم این یک نسخه اولیه مهندسی باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۱ پلاس هستید؟

نوشته حجم باتری و بنچمارک گلکسی اس ۲۱ پلاس با Exynos 2100 لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code