به نوکیا ۷.۳ سلام کنید

رندرهای منتسب به نوکیا ۷.۳ منتشر شده اند و آنها از همه زاویه گوشی های هوشمند را نشان می دهند. در نتیجه می توانید به نوکیا ۷.۳ سلام کنید (!) چرا که این اولین رندرهای رسمی دستگاه مذکور است و چون از منبع قابل اعتمادی است، می توانید با درصد بالایی روی صحت آن ها حساب کنید.

نوکیا ۷.۳

این رندرها نشانگر دوربین پشتی چهارگانه و همچنین نمایشگر سوراخ دار است. پیش از این گزارش شده بود که نوکیا 7.3 در IFA 2020 به بازار عرضه می شود اما بعدا، گزارش دیگری ادعا می کند که این گوشی در سه ماهه چهارم سال 2020 به بازار عرضه می شود. در حالی که هیچ تأییدی در مورد اولین معرفی آن وجود ندارد، شایعات مطرح می کند که این یک گوشی هوشمند 5G خواهد بود .

نوکیا ۷.۳

رندرهای نوکیا ۷.۳ توسط استیو همرستففر، افشاکننده مشهور، معروف به OnLeaks که با IPEEWorld (در این مورد) همکاری می کند، به اشتراک گذاشته شد. در رندرها، می توانیم یک صفحه نمایش مسطح با برش سوراخ را در گوشه بالا سمت چپ مشاهده کنیم. برند نوکیا روی لبه پایین دیده می شود. دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند.

قسمت پایین تلفن هوشمند از یک درگاه شارژ USB Type-C ، میکروفون و بلندگو بهره می برد. جک صوتی 3.5 میلی متری در بالا قرار دارد. در پشت، یک دوربین چهارگانه وجود دارد که درون یک ماژول دایره ای قرار گرفته است. فلش LED دوگانه در سمت چپ ماژول قرار دارد و یک اسکنر اثر انگشت دایره ای درست در زیر ماژول دوربین دیده می شود.

نوکیا ۷.۳ ممکن است یک گوشی 5G باشد و از یک نمایشگر 6.5 اینچی با کیفیت Full HD+ با برش سوراخ دار بهره مند شود. گزارش IPEEWorld ادعا می کند که این تلفن هوشمند توسط Snapdragon 690 مجهز خواهد شد.

مقایسه اسنپدراگون ۶۹۰ با مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰

در بخش دوربین، انتظار می رود نوکیا 7.3 از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سلفی 24 مگاپیکسلی استفاده کند. ممکن است یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات داشته باشد. انتظار می رود پشت گوشی پلاستیکی باشد و شیشه ای نباشد. طبق آخرین شایعه ، ابعاد نوکیا 7.3 تقریباً 165.8 در 76.3 در 8.2 میلی متر است.

منتظر نوکیا ۷.۳ هستید؟

نوشته به نوکیا ۷.۳ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code