1 min read

هواوی Mate 40 Pro در واقعیت دیده شد

این همان داستان قدیمی است، پرچمدار هنوز رسمی نشده هواوی با قاب برش نخورده خود در مترو قدم می زند و اولین نگاه ما به آینده را به ما می دهد. بله، به همین شکل که گفتیم هواوی Mate 40 Pro در واقعیت دیده شد. این ویدیو چیزی بیشتر از سوراخ نمایشگر دوگانه را روی گوشه بالا سمت چپ نمایشگر به ما نشان نمی دهد.

هواوی Mate 40 Pro

ویدئوی بالا برای هواوی میت ۴۰ پرو ادعا شده و آن دستگاه را با صفحه دولبه خمیده آبشاری، سوراخ شکل قرصی شکل و دکمه پاور با ته رنگ قرمز در کنار دکمه تنظیم صدا نشان می دهد.

با بررسی دقیق تر، برش دوربین سلفی نسبت به آنچه در P40 Pro مشاهده کردیم کمی کوچکتر به نظر می رسد. این خوب است چرا که در هواوی پی ۴۰ پرو این بخش مقداری بزرگ بود و ما انتظار داریم در نسل بعدی تصحیح شود.

مطابق با گمانه زنی های قبلی است سری Mate 40 با چیپست ۵ نانومتری Kirin 9000 به بازار عرضه می شود و انتظار می رود دوربین اصلی دایره ای پشت را داشته باشد.

ما انتظار داریم یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز ۸ اِلمانه با فرم آزاد در کنار ماژول پریسکوپ با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر باشد. ماژول های باقیمانده احتمالا یک سنسور فوق عریض و ToF خواهند بود. انتظار می رود سری Mate 40 در ماه اکتبر ارایه شوند.

طبق گفته های Onleaks اندازه Huawei Mate 40 Pro حدود 162.8 در 75.5 در 9 میلی متر خواهد بود و ضخامت اطراف برجستگی دوربین تا 10.4 میلی متر خواهد رسید.

همچنین گفته می شود که صفحه نمایش هواوی میت ۴۰ پرو تقریبا ۶.۷ خواهد بود و من شخصا این اندازه را نسبت به نمایشگر ۶.۹ اینچی می پسندم. همچنین انتظار می رود این اسمارت فون مانند نسخه قبلی از اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره ببرد.

این نمایشگر همانند چیزی که در شایعه لو رفتن گلس هواوی میت ۴۰ پرو دیدیم، خمیدگی زیادی دارد. هر چند که هواوی میت ۴۰ هم با نمایشگر دو لبه خمیده ارایه خواهد شد اما تفاوت در میزان خمیدگی پنل ها است.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی Mate 40 Pro هستید؟

نوشته هواوی Mate 40 Pro در واقعیت دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code