سامسونگ گلکسی A72 اولین گوشی با دوربین پنج گانه سامسونگ خواهد بود

اولین موج گوشی های “پُردوربین” سامسونگ با گلکسی A7 2018 آغاز شد و به نظر می رسد که دوباره هم این اتفاق از همین جا آغاز می شود. گفته می شود که سامسونگ گلکسی A72 اولین گوشی با دوربین پنج گانه سامسونگ خواهد بود.

گلکسی A72

طبق گزارشی، Galaxy A72 اولین تلفن هوشمند این شرکت با تنظیم پنج دوربین خواهد بود. گفته می شود این تلفن در نیمه اول سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. تنظیمات دوربین پنج گانه در یک گوشی پرچمدار سامسونگ آغاز نمی شود، بلکه در عوض در Galaxy A72 تلفنی که انتظار می رود قیمت آن در بخش متوسط ​​باشد. Galaxy A72 جانشین Galaxy 71 خواهد بود که اوایل سال جاری عرضه شد.

سامسونگ

نشریه کره جنوبی The Elec با استناد به منابع صنعت، گزارش داد که Galaxy A72 از دوربین پنج گانه استفاده می کند. در این گزارش آمده است که این مجموعه شامل موارد زیر است:

  1. ۱- دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
  2. ۲- دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی
  3. ۳- دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر
  4. ۴- دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی
  5. ۵- سنسور عمق 5 مگاپیکسلی

این یعنی یک دوربین تله با زوم ۳ برابر به مجموعه قبلی اضافه می شود و برخی رزلوشن دوربین های قبلی متفاوت می شود.

طبق گزارش، گلکسی A72 سامسونگ همچنین دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو است. علاوه بر این ، گزارش می گوید که Galaxy A52 در کنار Galaxy A72 ارایه خواهد شد. این تلفن هوشمند مانند دوربین قبلی Galaxy A51 از دوربین های چهارگانه عقب بهره می برد.

سامسونگ گلکسی S72 اولین گوشی با دوربین پنج گانه نخواهد بود. نوکیا 9 PureView در حال حاضر از پنج دوربین برخوردار است. طبق این گزارش، پیش بینی می شود از سال آینده تعداد ماژول های دوربین سامسونگ برای تلفن های هوشمند افزایش یابد.

طبق گزارش های قبلی، Galaxy A72 یکی از گوشی های سری A است که دارای لرزشگیر نوری (OIS) است. گفته می شود سامسونگ قصد دارد سال آینده فناوری OIS را به مدل های سطح بالای Galaxy A برساند. سیستم OIS با ترفندهای سخت افزاری و نرم افزاری تخصصی به گوشی امکان می دهد تصاویر واضح تری را در استفاده دستی ثبت کند که در غیر این صورت تاری را به وجود می آورد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A72 با دوربین پنج گانه آن هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی A72 اولین گوشی با دوربین پنج گانه سامسونگ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code