نام آیفون ۱۲ مینی دوباره تایید شد

چندی پیش نام آیفون ۱۲ مینی را شنیدیم. در حالی که با کمی شک درباره آن صحبت می کردیم اما امروز با لو رفتن برچسب های قاب سیلیکونی خانواده آیفون ۱۲ می بینیم که نام و اندازه آن ها تایید می شود. به نظر می رسد که سال ۲۰۲۰ واقعا سالی است که آیفون مینی را شاهد خواهیم بود و این پیش بینی ساده را از من بپذیرید که پسوند Mini در دیگر برندها هم افزایش خواهد یافت.

آیفون ۱۲ مینی

انتظار می رود اپل در ماه اکتبر از سری جدید آیفون های خود رونمایی کند، زیرا به ویژه در رویداد ویژه هفته گذشته از معرفی آن ها چشم پوشی کرد. طی چند ماه گذشته، بیشتر مشخصات دستگاه های آینده به بیرون درز کرده است، از جمله اندازه صفحه نمایش 5.4 اینچ برای آیفون 12 ، 6.1 اینچ برای آیفون 12 مکس و آیفون 12 پرو و ​​6.7 اینچ برای آیفون 12 پرو مکس.

آیفون ۱۲ مینی

هرچند که مشخص شد، این نام ها ممکن است اشتباه باشند، زیرا تصاویر جدیدی که توسط کاربر توییتر DuanRui به اشتراک گذاشته شده است (که توسط MacRumors مشاهده شده است) نشان می دهد که کوچکترین مدل آیفون ۱۲ ممکن است در واقع iPhone 12 mini نامیده شود. این تصویر برچسب های برچسب مخصوص قاب های سیلیکونی را برای هر یک از آیفون های جدید نشان می دهد و همچنین نشان می دهد که مدل های 6.1 اینچی آیفون 12 و آیفون 12 پرو خواهند بود که از طراحی قاب مشابه استفاده می کنند، در حالی که مدل 6.7 اینچی iPhone 12 Pro Max است.

کاربری که تصویر را به اشتراک گذاشته است در گذشته قابل اعتماد بوده است. در ماه آگوست، آنها تصویری از کتابچه راهنمای iPad Air جدید را به اشتراک گذاشتند که شامل ارجاع به طراحی تمام صفحه و Touch ID در دکمه پاور بود. هفته گذشته اپل دستگاه را معرفی کرد که هر دو این موارد درست بودند. همچنین نشت های دیگری نیز وجود دارد که به نام آیفون 12 مینی از منابع دیگر اشاره دارد.

اپل با استفاده از نام “mini” برای محصولات خود غریبه نیست، به طوری که خانواده های iPad و Mac اخیرا هر دو از این نام استفاده کرده اند ، اما این اولین باری است که این شرکت از آن برای iPhone استفاده می کند. با این حال ، این اولین بار است که اپل از زمان معرفی آیفون X در سال 2017 ، یک آیفون کاملاً جدید با صفحه نمایش بسیار کوچک می سازد، بنابراین این کار به گونه ای منطقی است. مطمئناً باید منتظر بمانیم تا اپل به طور رسمی دستگاه را اعلام کند تا مطمئن شوید.

نظر شما درباره نام های سری آیفون ۱۲ چیست؟

نوشته نام آیفون ۱۲ مینی دوباره تایید شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code