هواوی Nova 8 در یک تصویر شطرنجی لو رفت

آینده تجارت گوشی های هوشمند هواوی در حال حاضر تاریک است، با این حال، سازنده چینی هنوز در حال کار بر روی برخی از دستگاه ها است. علاوه بر به روزرسانی سری Mate هوای قبل از پایان سال سری جدید نوا را نیز ارایه خواهد کرد. امروز، گزارش دهنده محبوب Weibo تا @RODENT950 تصویر واقعی از سری هواوی Nova 8 را به معرض نمایش گذاشت. اگرچه تصویر تار است، اما به وضوح می توان فهمید که سری هواوی Nova 8 همان راه حل صفحه نمایش با سوراخ دوگانه مانند هواوی Nova 7 Pro را ارایه می کند.

هواوی Nova 8

با این حال، سری هواوی nova 8 با نمایشگر بهتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می شود. طبق گزارشات سری nova 8 از صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد. خوب، حداقل یکی از تلفن های هوشمند این سری از این نمایشگر استفاده خواهد کرد. این اولین تلفن همراه با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از سری Huawei nova است. هواوی nova 7 Pro با صفحه نمایش 60 هرتز ارائه می شود.

نه تنها این، این بار سری nova 8 هواوی نیز بیش از یک مدل است. این سری گوشی های هواوی nova 8 و nova 8 Pro خواهد داشت. نام رمز این تلفن های هوشمند Jessica و JessicaH است در حالی که شماره مدل آنها JSC-TN00 و HJC-TN00 است.

از نظر پیکربندی تراشه، سری هواوی nova 8 ممکن است با تراشه Kirin 990 5G ارائه شود. اگر Kirin 990 نباشد، ممکن است از تراشه ای در سری Kirin 990 استفاده کند. همچنین گزارش هایی مبنی بر استفاده nova 8 Pro از چیپست Dimensity 1000+ وجود دارد. این گزارش همچنین ادعا می کند که nova 8 از Kirin 820 استفاده خواهد کرد. این روزها پیش بینی برنامه تلفن های هوشمند هواوی دشوار است.

علاوه بر این، Huawei همچنین در آینده نزدیک nova 7 SE یکی از اعضای سری هواوی nova 7 را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی Nova 8 هستید؟

نوشته هواوی Nova 8 در یک تصویر شطرنجی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code