سرشارژر ۶۵ وات وان پلاس 8T با استاندارد عمومی ارایه خواهد شد

در ترنجی خواندیم که شارژر ۶۵ وات برای وان پلاس 8T تایید شد. تا پیش از این شارژر سریع وان پلاس با فناوری اختصاصی خود ارایه می شد که با دیگر دستگاه ها سازگار نبود. خبر خوب اینکه سرشارژر ۶۵ وات وان پلاس 8T با استاندارد عمومی ارایه خواهد شد.

سرشارژر ۶۵ وات وان پلاس 8T

در چند وقت اخیر، اطلاعات رسمی زیادی در مورد OnePlus 8T آینده ارائه شده است. آخرین مورد این است که این تلفن هوشمند با سرشارژ سریع Type-C استاندارد عرضه می شود.

وان پلاس 8T

این اطلاعات از مدیر عامل OnePlus، لیو زوهو است. این بدان معنی است که OnePlus 8T نه تنها با پشتیبانی از شارژ فلش فوق العاده سریع 65 وات ارائه می شود. علاوه بر این ، سر شارژ با شارژ سریع پروتکل PD نیز سازگار است. شارژ سریع PD حداکثر 45 وات است.

به این ترتیب می توانید مک بوک ها، رایانه های قدرتمند نوع C ، پروتکل PD شارژ سریع تلفن های همراه ، کنسول های بازی و سایر دستگاه ها را شارژ کنید. البته ، کابل داده OnePlus 8T نیز یک کابل دو سر USB C است ، بنابراین بهترین شارژ را ارائه می دهد.

به نظر می رسد وان پلاس برای پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات یک باتری دو سلولی را انتخاب کرده است. برای یادآوری، مجموعه مشابهی از باتری های دو سلولی ۲۱۳۰ میلی آمپری در OPPO Find X2 دیده می شود که از فناوری شارژ ۶۵ وات SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می کند.

وان پلاس 8T 5G همانطور که توسط خود پیت لاو تایید شده است از یک صفحه نمایش تخت برخوردار خواهد بود. این نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ۶.۵ اینچی ارائه می شود. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش انعطاف پذیر 2.5D استفاده خواهد کرد که گفته می شود نفوذ پذیری نوری را بهبود می بخشد و می تواند حداکثر روشنایی را تا 1100 نیت برساند. علاوه بر این، این گوشی با نسبت نمایشگر به بدنه 91.9٪ همراه خواهد بود که بالاترین میزان در گوشی های هوشمند وان پلاس است.

این گوشی به عنوان Snapdragon 865 و نه جدیدترین Snapdragon 865 Plus کوالکام مجهز شده است. در بخش اپتیک، شایعه شده است که OnePlus 8T 5G از یک دوربین چهارگانه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین با زاویه دید 16 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. این ممکن است یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در خود جای دهد. علاوه بر این، می تواند یک باتری 4800 میلی آمپری را با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 وات ارایه کند. احتمالا با OxygenOS 11 بر اساس اندروید ۱۱ ارسال می شود.

به گفته یک نکته سنج OnePlus 8T 5G در دو گزینه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به اروپا وارد می شود. گفته می شود قیمت این انواع به ترتیب 799 یورو و 899 یورو است.

نظر شما درباره وان پلاس 8T چیست؟ منتظر آن هستید؟

نوشته سرشارژر ۶۵ وات وان پلاس 8T با استاندارد عمومی ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code