سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ با نمایشگر روشن تر و دوربین سلفی بهتر ارایه می شود
1 min read

سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ با نمایشگر روشن تر و دوربین سلفی بهتر ارایه می شود

با رسمی شدن اکسپریا ۱ مارک ۲ و اکسپریا ۵ مارک ۲ شاید بد نباشد به پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ سونی توجه کنیم. دستگاهی که اگر همین روال نام گذاری را ادامه دهد احتمالا Sony Xperia 1 III باشد. گفته می شود که سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ با نمایشگر روشن تر و دوربین سلفی بهتر ارایه خواهد شد.

اکسپریا ۱ مارک ۳

امروز شاهد اولین شایعه مربوط به Xperia 1 III هستیم که قرار است در ابتدای سال آینده وارد بازار شود. ما اولین گزارش را داریم و با توجه به اینکه هنوز چند ماه با اعلامیه فاصله داریم، کاملاً مورد انتظار است. یک نشریه ژاپنی با سابقه مناسب در مورد موارد مرتبط با سونی می گوید این اطلاعات را از یک شخص معتمد گرفته است.

سونی اکسپریا ۵ مارک ۲

این گزارش ادعا می کند که جانشین Xperia 1 II قصد دارد صفحه نمایش را ارتقا داده و 15٪ روشنایی بالاتر را ارائه دهد در حالی که دوربین سلفی گشودگی دیافراگم گسترده تری دارد و عملکرد کلی آن را بهبود می بخشد. اندازه سنسور و رزولوشن دوربین ثابت خواهد ماند.

ما تعجب نمی کنیم که آیا پیشرفت روشنایی با تغییرات دیگری در نمایشگر ایجاد می شود یا خیر و آیا می خواهیم یک صفحه 4K دیگر را ببینیم. حتی درباره دوربین سلفی هم همینطور است. در حقیقت این یک پیشرفت عادی است که کاملا قابل انتظار بوده و خیلی نیازی به لو رفتن اطلاعات ندارد. معمولا درباره موارد قابل توجه تر و داده های خاص درباره ویژگی های جدید می توان هیجان زده شد.

هنوز زمان زیادی برای رسیدن گوشی واقعی وجود دارد، بنابراین به احتمال زیاد جواب آن را در آن بازه زمانی باقی مانده دریافت خواهیم کرد. شما منتظر اکسپریا ۱ مارک ۳ هستید؟

نوشته سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ با نمایشگر روشن تر و دوربین سلفی بهتر ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code