جزئیات تراشه Snapdragon 775G لو رفت

طبق گفته Roland Quandt، کوالکام در حال توسعه تراشه سری جدید Snapdragon 7xx با نام Snapdragon 775G است. افشاگر برجسته WinFuture ادعا می کند که این چیپست با SM8350 که نام دیگری از Snapdragon 875 است، ارتباط نزدیکی دارد. امروز جزئیات تراشه اسنپدراگون ۷۷۵ جی لو رفته که می تواند جذاب باشد.

تراشه Snapdragon 775G

شایعات حاکی از آن است که اسنپدراگون 775G با فرایند ۶ نانومتری ساخته می شود، یک فرایند ۱ نانومتری باریک تر که کوالکام از آن برای اسنپدراگون 765G استفاده می کند. جای تعجب نیست که Quandt انتظار دارد که این چیپست “یک پیشرفت نسبتا گسترده” برای سری Snapdragon 7xx به نمایش بگذارد.

در حالی که Quandt هیچ اطلاعات عملکردی ارائه نکرده است، Android Headlines و Sparrows News این عملکرد را دارند. وب سایت ها پیش بینی کرده اند که پردازنده Snapdragon 775G دارای پردازنده 40٪ سریعتر از Snapdragon 765G است، که کوالکام آن را با یک پردازنده گرافیکی 50٪ قدرتمندتر زوج خواهد شد. با این حال، مشخص نیست که این اعداد وب سایت ها از کجا گرفته شده است. در هر صورت، اگر Snapdragon 775G ارتباط نزدیک با Snapdragon 875 برقرار کند، باید عملکرد قابل توجهی نسبت به Snapdragon 765G ارائه دهد.

Quandt ادعا می کند که اسم رمز Cedros و شماره مدل SM7350 به این چیپست اختصاص داده شده، بنابراین ممکن است پیش از انتشار رسمی، آن را در لیست بنچمارک ها مشاهده کنیم. ظاهراً کوالکام در حال آزمایش اسنپدراگون 775G در پلتفرمی با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است. تولیدکننده های اندروید ممکن است دستگاه های خود را به این سخت افزار مجهز نکنند، اما سیستم عامل تست می تواند نشان دهنده پشتیبانی Snapdragon 775G باشد.

مشخص نیست که چه زمانی کوالکام از اسنپدراگون 775G رونمایی می کند. این شرکت مدل قبلی خود را در دسامبر سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، بنابراین ممکن است کمتر از سه ماه با رونمایی از Snapdragon 775G فاصله داشته باشیم. هرچند ممکن است چند ماه بیشتر طول بکشد تا هر دستگاه مجهز به Snapdragon 775G به بازار راه یابد.

نظر شما چیست؟ منتظر تراشه جدید کوالکام هستید؟

نوشته جزئیات تراشه Snapdragon 775G لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code