با صائین کالا نیوز از اخبار تکنولوژی موبایل باخبر شوید.
1 min read

با صائین کالا نیوز از اخبار تکنولوژی موبایل باخبر شوید.

آیا تصمیم دارید موبایل بخرید؟ یا جز دسته افرادی هستید که هر روز دوست دارید از اخبار تکنولوژی موبایل باخبر شوید؟ نگران نباشید، ما برای شما یک پیشنهاد جذاب داریم. صائین کالا نیوز همیشه با اخبار داغ و درجه یک در کنار شماست. درواقع این وبسایت به شما کمک می‌کند، با هر بودجه‌ای بهترین موبایل را بخرید و همچنین جدیدترین اخبار تکنولوژی موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهد. بهتر است ساده بگوییم که هر اطلاعاتی که دوست دارید در مورد برندها و مدل‌های مختلف موبایل بدانید، صائین کالا نیوز در اختیار شما قرار می‌دهد. البته این را هم بگوییم که این وبسایت تخصصی تنها مخصوص علاقه‌مندان به موبایل نیست؛ بلکه برای کسانی هم که می‌خواهند همیشه از تکنولوژی روز دنیا باخبر باشند و با بهترین‌‌های دنیاهای گوشی، ماشین، دوربین، لوازم خانگی و… آشنا شوند، صائین کالا نیوز می‌تواند یک مرجع فوق العاده جذاب به شمار رود.

اطلاعات جذابی که صائین کالا نیوز در اختیار شما قرار می‌دهد.

به چه اطلاعاتی در تکنولوژی نیاز دارید؟ دوست دارید بدانید قیمت لوازم خانگی پایین می‌آید یا نه؟ آیا می‌خواهید با سبک‌ترین لپ‌تاپ آشنا شوید؟؟ خبر از جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به گوشی‌های هوشمند دارید؟؟ هر اطلاعاتی که فکر کنید، در مورد تکنولوژی در صائین کالا نیوز وجود دارد.

به طور کلی، اخبار تکنولوژی صائین کالا نیوز در دسته‌بندی‌های مختلف شامل بررسی موبایل، اخبار خودرو، موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر، تلگرام، گجت‌ها، نرم‌افزار و دوربین قرار گرفته است که شما با مراجعه به هر قسمت اخبار روز مربوط به آن را مشاهده می‌کنید.

در قسمت بررسی موبایل در مورد تمام برندهای موبایل، اطلاعات کاملی قرار دارد و در قسمت اخبار خودرو به معرفی تخصصی بهترین ماشین‌های دنیا پرداخته شده است. بله! هر اطلاعاتی که در مورد دیگر حوزه‌های تکنولوژی‌های نیز لازم داشته باشید، به راحتی با مراجعه به دسته‌بندی مربوطه بدست خواهید آورد.

این روزها هر کسی باید از جدیدترین اخبار تکنولوژی موبایل باخبر باشد.

این روزها استفاده از گوشی‌های هوشمند بیشتر از گذشته افزایش پیدا کرده است و هر روز به تکنولوژی گوشی‌های هوشمند افزوده می‌شود و البته که با ظهور هر تکنولوژی جدیدی، . سرعت تغییر به گونه‌ای است که به احتمال زیاد در آینده نه چندان دور تکنولوژی موبایل باعث شود، عملکرد و ظاهر این وسیله هوشمند به طور کلی تغییر کند و گوشی‌های که امروزی از رده خارج شود.

حال بد نیست، شگفت‌انگیزترین اخبار تکنولوژی موبایل را با یکدیگر بخوانیم و از جدیدترین تکنولوژی گوشی‌های هوشمند در بازار باخبر شوید.

۱.دوربین‌های چندگانه

این روزها شاهد گوشی‌های جدید با دوربین‌های چندگانه هستیم. برای اولین بار جدیدترین گوشی که با خاصیت دوربین چندگانه وارد بازار شد گلکسی a۹ سامسونگ بود. اما حالا شاهد گوشی‌های بیشتری با این ویژگی هستیم که حتی تعداد دوربین‌ها در حال افزایش است. شرکت اپل هم که جزء سرآمد‌ترین برند‌های گوشی است، در سال ۲۰۱۹ آیفون خود را با حداکثر ۳ دوربین اصلی روانه بازار کرد. سپس شرکت نوکیا تصمیم بزرگتری گرفت و گوشی ۹ نوکیا را با دوربین اصلی ۵ گانه ارائه داد. احتمال این که در سال جدید با تعداد دوربین‌های اصلی بیشتر مواجه شویم تا بهترین عکس‌برداری‌ها را بشود با آن انجام داد؛ بسیار زیاد است.

۲.حسگر اثر انگشت پیشرفته

این ویژگی خیلی سال است که بر روی گوشی‌های هوشمند به منظور سیستم کاربری راحت‌تر تعبیه شد. اما هر سال شاهد پیشرفته‌تر شدن این قابلیت بر روی گوشی‌های مختلف هستیم. هم‌اکنون گوشی گلکسی S10 به اثر انگشت داخل نمایشگر پیشرفته مجهز شده است. البته این نکته بسیار اهمیت دارد که این ویژگی بر روی گوشی‌ها کاملا سازگار باشد تا در سیستم کاربری مشکلی ایجاد نکند.

خوب است بدانید، در یکی از مدل‌های شرکت شیائومی ارائه این قابلیت نه تنها در بخش محدود، بلکه در کل نمایشگر مشاهده شده است.

قابلیت نمایشگر تاشو یکی از عجیب‌ترین اخبار تکنولوژی موبایل

در چند سال اخیر، شاهد بزرگتر شدن نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم. این بزرگتر شدن تنها از نظر ابعاد نبود، بلکه با کم شدن حاشیه‌های نمایشگرها این اتفاق افتاد که زیبایی صفحه نمایش را دوچندان کرد. همچنین با ایجاد حفره‌هایی در نمایشگر تحول جدیدی بر روی ظاهر گوشی‌ها ایجاد شد. این تحول تا جایی ادامه پیدا کرد که هم‌اکنون شاهد نمایشگرهای تاشو و زیبایی‌های منحصر به فردشان هستیم؛ گرچه که مدل‌های تاشو هنوز به طور کامل وارد بازار نشده‌اند. قابلیت تاشو باعث می‌شود هر زمان که کاربر بخواهد گوشی را بزرگ‌تر کند و زمانی که نیاز به صفحه نمایش کوچک دارد، گوشی را به ابعاد کوچکتر تبدیل نماید و البته خب بسیـــــار باکلاس است!

سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی در سال ۲۰۲۰

با اخبارهایی که امروز در مورد تکنولوژی گوشی‌های هوشمند می‌شنویم، نویدی از رواج سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌دهد. هم اکنون شرکت شیائومی گوشی هوشمند می نوت ۱۰ را با این سنسور ارائه داده است. در حالی که دیگر شرکت‌ها مانند سامسونگ هم مطمئنا این تکنولوژی و حتی بالاتر از آن را ارائه خواهند داد.

تکنولوژی 5G، تاثیرگذارترین ترند امسال

آیا خبر دارید، قرار است تکنولوژی G5 یکی از تاثیرگذارترین تکنولوژی‌های امسال شود؟ این تکنولوژی جایگزین شبکه سلولار قبلی می‌شود و مطمئنا گوشی‌های بیشتری با این تکنولوژی رونمایی خواهد شد.

خبر رسیده است که بعد از شرکت سامسونگ شرکت‌های ریله می وان پلاس به زودی محصولات خود را با پشتیبانی شبکه G5 روانه بازار خواهد کرد و به احتمال زیاد حتی شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ گوشی‌های خود را با پشتیبانی از این شبکه می‌سازد. بی‌شک با اجرای این تکنولوژی قیمت گوشی‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش گوشی‌های هوشمند پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات است.

در سال ۲۰۲۰ مشاهده شده است، اکثر کاربران برای سنجش گوشی‌های هوشمند از پشتیبانی شارژ سریع ۱۰۰ وات استفاده می‌کنند که برای اولین بار شرکت شیائومی این فناوری را معرفی و باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر روانه بازار کرد. گوشی‌هایی با چنین قابلیتی برای شارژ شدن تنها ۱۷ دقیقه زمان لازم دارند.

در همین راستا، شرکت ویوو قرار است فناوری شارژ سریع با ۱۲۰ وات را ارائه دهد. گوشی‌هایی که با این تکنولوژی ساخته می‌شوند مجهز به شارژ سریع در ۱۲ دقیقه با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر هستند.

با عضویت در خبرنامه، از اخبار جدید و جذاب تکنولوژی مطلع شوید.

شما با عضویت در خبرنامه صائین کالا و وارد کردن آدرس ایمیل، برای همیشه از اخبار جدید تکنولوژی مطلع و تنها با یک کلینیک وارد صفحه مورد نظر شوید. پس با این ویژگی مجموعه صائین کالا دیگر نیازی نیست، هر روز برای اطلاع از اخبار جدید به جستجو در اینترنت بپردازید.

در واقع، تمام تلاش مجموعه صائین کالا ارائه اخبار دلخواه مخاطبین است. یعنی تمام اطلاعات روزی که دنبال‌کنندگان نیاز دارند بدانند، سریعا در وب‌سایت صائین کالا منتشر می‌شود.

فروشگاه صائین کالا چگونه فروشگاهی است؟

صائین کالا علاوه بر ارائه اخبار تکنولوژی، فضای مناسبی برای خرید محصولات متنوع فراهم کرده است. محصولات این فروشگاه در دسته‌بندی‌های گوشی موبایل، آرایشی بهداشتی، نرم افزار، آدیداس و سوپر مارکت قرار دارد. همانطور که فهمیدید، برخی محصولات فروشگاه صائین کالا مربوط به عصر تکنولوژی است. پس شرایط ویژه‌ای برای خرید محصولاتی مانند گوشی، نرم افزار و … برای شما فراهم است. یعنی در ابتدا اطلاعات مورد نیاز را کسب و سپس برای خرید مراجعه می‌کنید. در واقع، این مجموعه شرایط منحصر‌به‌فردی برای علاقه‌مندان به تکنولوژی فرآهم کرده است تا بدون مراجعه به فروشگاه‌های حضوری و کسب اطلاعات غلط به صورت اینترنتی خرید دلخواه و مطمئن خود را انجام دهند.

شرایط خرید از فروشگاه صائین کالا

فروشگاه صائین کالا برای مشتریان خود، امکان یک خرید مطمئن و با شرایط راحت را فراهم نموده است. درواقع تضمین‌های موجود موجب می‌شود که مشتریان هیچ دغدغه‌ای بابت اصل بودن کالا نداشته باشند؛ چرا که این مجموعه برای فروش تمام محصولات خود ضمانت اصل بودن کالا در نظر گرفته است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این مجموعه، ارائه پیشنهادات ویژه مانند فروش برخی محصولات با قیمت مناسب است که در اسلایدر وبسایت قابل مشاهده است.

اگر قصد خرید از بازار متنوع صائین کالا (sainkala.com) را دارید، ثبت سفارش در هر ساعتی از روز امکان‌پذیر است. البته خوب است بدانید به مدت ۷ روز ضمانت بازگشت کالا خواهید داشت و پس از ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده به شما تحویل داده می‌شود.

نوشته با صائین کالا نیوز از اخبار تکنولوژی موبایل باخبر شوید. اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code