پوکو C3 با دوربین ۳ گانه ۱۳ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد؟
1 min read

پوکو C3 با دوربین ۳ گانه ۱۳ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد؟

پوکو قرار است تلفن هوشمند پوکو C3 را ۱۵ مهر ۹۹ در هند معرفی کند. اکنون یک سایت کوچک برای تلفن های هوشمند در سایت خرده فروشی Flipkart فعال است. این لیست امروز به روز شد تا مشخص شود POCO C3 با دوربین های عقب سه گانه ۱۳ مگاپیکسلی وارد بازار می شود.

پوکو C3

تیزر جدید منتشر شده توسط این برند نشان می دهد که POCO C3 دارای یک ماژول دوربین مربع شکل در گوشه بالا سمت چپ قاب عقب خود است. این دوربین از دوربین سه گانه 13 مگاپیکسلی و یک فلاش LED تشکیل شده است. به غیر از دوربین اصلی، از یک لنز ماکرو و یک سنسور عمق بهره می برد.

برند POCO در زیر ماژول دوربین دیده می شود. باید دید آیا محصول نهایی برند تجاری را در همان مکان حمل می کند یا خیر. قسمت پایین پنل پشتی جذابیت بافتی دارد. قبل از راه اندازی ۱۵ مهر ۹۹ این سایت ویژگی های بیشتری از تلفن هوشمند POCO C3 را نشان می دهد.

پوکو

عکس های لو رفته از بسته خرده فروشی POCO C3 نشان داد که 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی آن دارای MRP (حداکثر قیمت خرده فروشی) 10999 روپیه (150 دلار) است. حدس زده می شود که POCO C3 ممکن است 9999 روپیه (136 دلار پوند) قیمت فروش داشته باشد. گزارش های پیرامون POCO C3 حاکی از آن است که این گوشی به عنوان نسخه اصلاح شده Redmi 9C که چند ماه قبل به بازار عرضه شد، اولین بار ارائه خواهد شد.

گوشی Redmi 9C دارای یک پنل 6.53 اینچی IPS LCD ، چیپست Helio G35 و باتری 5000 میلی آمپر ساعت است. این دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه 13 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسل (عمق) + 2 مگاپیکسل (ماکرو) ، یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و یک حسگر اثر انگشت در عقب است.

نظر شما چیست؟ پوکو سی ۳ برای شما جذاب است؟

نوشته پوکو C3 با دوربین ۳ گانه ۱۳ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code