گلکسی اس ۲۱ با پشتیبانی از S Pen ارایه و گلکسی نوت به پایان خود نزدیک می شود

سامسونگ از چند ماه قبل سری Galaxy Note 20 خود را به تازگی ارایه کرد و اکنون همه چشم ها منتظر راه اندازی سری Galaxy S هستند که انتظار می رود سری Galaxy S21 باشد. در گزارش های قبلی، گفته شده است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای توقف کامل در سری گلکسی نوت خود است و این نظریه به طور مداوم در حال گسترش است و در مجموعه ای از گزارش ها و شایعات توضیح داده می شود. این بار گفته می شود که گلکسی اس ۲۱ با پشتیبانی از S Pen ارایه و گلکسی نوت به پایان خود نزدیک می شود.

گلکسی اس ۲۱

برای شروع، به عنوان یک گزارش از Heraldcorp درباره گلکسی نوت ۲۱ ادعا شده جانشین سری نوت 20 فعلی است. گفته می شود عملکرد مشابه S Pen از سری Galaxy Note از نظر استراتژیک در Galaxy S21 گنجانده شده است که قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ ارایه شود.

این گزارش همچنین ادعا کرد که سری Galaxy Note در سال آینده متوقف نخواهد شد. با این حال، این شرکت با انتقال ویژگی های خود به سری Galaxy S در حال آماده سازی برای خروج از سری Note است. این گزارش همچنین حاکی از آن است که این یک استراتژی بازاریابی توسط سامسونگ برای جلب مشتری در سری Galaxy S است.

سامسونگ گلکسی S21 با نام رمز Unbound شناخته می شود، همچنین انتظار می رود که در سه نوع مختلف از جمله Galaxy S21 ،Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra به بازار عرضه شود. این گزارش همچنین افزود که این سه مدل با قابلیت ورودی S Pen پشتیبانی می شوند. با استناد به منابع صنعتی، این گزارش همچنین ادعا کرد که:

“سامسونگ الکترونیک در حال توسعه یک مولفه دیجیتایزر است که ورودی S Pen را برای استفاده در Galaxy S21 سال آینده پیاده سازی می کند.”

توجه داشته باشید که این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد سری های آینده Galaxy Note و Galaxy S به اشتراک نمی گذارد. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که این اطلاعات را با تردید بررسی کنید و منتظر اعلام رسمی شرکت باشید.

نظر شما درباره این تصمیم سامسونگ چیست؟

نوشته گلکسی اس ۲۱ با پشتیبانی از S Pen ارایه و گلکسی نوت به پایان خود نزدیک می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code