شاید عملکرد اپل A14X بتواند آن را هم رده مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه i9-9980HK اینتل قرار دهد 😮

تراشه اپل A14X Bionic یک نمونه قدرتمند ۵ نانومتری این شرکت خواهد بود که انتظار می رود iPad Pro را تأمین کند، که اتفاقاً همچنین شایعه می شود از یک صفحه مینی LED برخوردار باشد. اگر به یاد بیاورید، A12X Bionic چیپست موجود در iPad Pro 2018 است. عملکرد آن تقریبا برابر یک مک بوک پرو 15 اینچی با پردازنده 6 هسته ای اینتل اندازه گیری شد. با توجه به تفاوتی که بین A12 Bionic و A12Z Bionic وجود دارد، با ورود به A14X Bionic عملکرد تخمینی آن حتی بالاتر است. به این صورت که شاید عملکرد اپل A14X بتواند آن را هم رده مک بوک پرو ۱۶ اینچی با i9-9980HK اینتل قرار دهد.

عملکرد اپل A14X

با توجه به این تفاوت های نسل قبلی، گفته می شود A14X Bionic از نظر عملکرد برابر با MacBook Pro 16 اینچی دارای Intel Core i9-9980HK برابر است

کانال یوتیوب به نام Living on iPad تصمیم گرفت تفاوت تست عملکردی بین A12 Bionic و A12Z Bionic را انجام دهد. طبق آمار وی 64 درصد پیشرفت در نتایج آزمون چند هسته ای که توسط A12Z Bionic به نمایش گذاشته شده است ، وجود دارد و این به طور طبیعی به این معنی است که او این یافته ها را می گیرد و آنها را برای کشف عملکرد تخمینی A14X Bionic استفاده می کند. نتیجه؟ صادقانه بگویم کاملاً حیرت انگیز است. کانال یوتیوب بر این اساس تخمین می زند که سیلیکون آینده نمره چند هسته ای 6884 را بدست آورد و این یعنی چه؟

با نگاهی به این تصویر، A14X Bionic حتی شاید شاهد سریعتر شدن نسبت به MacBook Pro 16 اینچی با پردازنده Intel Core i9-9980H اینتل 8 هسته ای شود که امتیاز 6561 را کسب کرد. حتی قبلاً، با تجزیه و تحلیل عملکرد A14X Bionic بر اساس نتایج تراشه های سری A که قبلاً منتشر شده بود، مشخص شد که این پردازنده هم تراز پردازنده 8 هسته ای اینتل است. این بدان معنی است که اپل راهی را برای حفظ همان تعداد هسته در چیپست پرچمدار آینده خود پیدا کرده و عملکرد را بسیار بالا می برد.

در حالی که A12X Bionic و A12Z Bionic باید برای اکثر دارندگان iPad Pro کافی باشد، کاربران برق مطمئناً مایلند ببینند A14X Bionic توانایی انجام چه کاری را دارد. در حقیقت و طبق گزارشات، یک تلویزیون اپل قادر به ارائه عملکردی مشابه A14X Bionic برای توسعه دهندگان Apple Arcade بود. همچنین گفته می شود که اپل عناوین بازی های رقیب “Breath of the Wild” را منتشر خواهد کرد ، به این معنی که بازی های آینده که می توانند از پردازش و قابلیت های گرافیکی A14X Bionic بهره ببرند، ممکن است خیلی زودتر از این وارد شوند.

اپل در حال تست Apple TV با تراشه A14 است

با نگاهی به این اعداد، ما حتی بیشتر هیجان زده می شویم که ببینیم iPad Pro جدید با تراشه A14X Bionic هنگام اعلام رسمی چه چیزی را روی میز خواهد آورد. نظر شما چیست؟ منتظر تراشه جدید اپل هستید؟

نوشته شاید عملکرد اپل A14X بتواند آن را هم رده مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه i9-9980HK اینتل قرار دهد 😮 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code