اپل در حال تست Apple TV با تراشه A14 است

دیروز برای شما نوشتیم که بنچمارک گیگ بنچ اپل A14 نشان می دهد که از Snapdragon 875 و Exynos 1000 هم قوی تر خواهد بود. بدون شک این تراشه یکی از قدرتمندترین ها در دنیای پردازشگرهای موبایلی بدون فن است که حتی با تراشه های اولترابوکی که با فن خنک می شوند رقابت قوی دارد. امروز می شنویم که اپل در حال تست Apple TV با تراشه A14 است. این فقط می تواند یک معنی داشته باشد و آن گسترش سرویس اپل آرکید / Apple Arcade است. سال گذشته دیدیم که اپل آرکید (Apple Arcade) سرویس اشتراک ماهیانه بازی های پولی این شرکت است.

Apple TV با تراشه A14

اطلاعات منتشر شده جزئیاتی درباره استراتژی اپل برای تقویت Apple Arcade به اشتراک گذاشت. طبق گفته منبع، این شرکت در حال همکاری با توسعه دهندگان است تا بازی های بیشتری را ارائه دهند که با بازی های سطح کنسول رقابت کنند.

این اطلاعات همچنین اشاره کرده است که اپل روی تراشه های A12Z و تراشه A14X و همچنین کنترلر بازی جدید روی مدل های جدید و قدرتمند Apple TV کار کرده است.

اپل آرکید

در اوایل سال جاری، 9to5Mac از منبعی مطلع شد که اپل در حال کار بر روی تلویزیون جدید اپل با تراشه A14 (یا یکی از انواع آن) با حداقل 6 گیگابایت رم است. منبع ما همچنین به ما گفت که اپل قصد دارد عملکرد گرافیکی بیشتری برای رقابت با کنسول ها ارائه دهد، که اکنون توسط منبع این مطلب تایید شده است.

متأسفانه، گزارش بلومبرگ ادعا می کند که ممکن است تا سال 2021 شاهد این تلویزیون جدید اپل نباشیم.

با توجه به راهبرد اپل مبنی بر قوانین سختگیرانه برای استریم بازی های آنلاین روی پلتفرم هایش و البته این خبر، فکر می کنید اپل به همین فکر می کند که خودش تبدیل به یک غول در زمینه بازی شود؟ به هر حال اکوسیستم چند میلیارد کاربره آن ها، هر توانایی دارد.

نوشته اپل در حال تست Apple TV با تراشه A14 است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code