طراحی ال جی K92 5G در یک رندر لو رفت
1 min read

طراحی ال جی K92 5G در یک رندر لو رفت

ال جی مانند سامسونگ، یک شرکت کره ای است، بازیگر بزرگی در بازار گوشی های هوشمند نیست. از آنجا که این شرکت نمی تواند در بخش رده بالا رقابت کند، بیشتر در میان رده تمرکز کرده و محصولات منحصر به فردی مانند LG Wing را به بازار عرضه کرده است. اکنون، طبق اطلاعات جدید این شرکت به زودی یک دستگاه دیگر را در سبد گوشی های ارزان قیمت 5G خود در قالب LG K92 5G اضافه خواهد کرد. طراحی ال جی K92 5G در یک رندر لو رفته است.

ال جی K92

تلفن های هوشمند اقتصادی و میان رده LG تحت سری Q و K قرار می گیرند. در ماه آگوست، این شرکت LG Q92 5G را به عنوان اولین تلفن 5G از سری Q راه اندازی کرد. اکنون، غول الکترونیکی کره جنوبی می تواند به زودی LG K92 5G را با طراحی منحصر به فرد به عنوان اولین تلفن هوشمند 5G در سری K عرضه کند.

رندر پیوست شده در بالا توسط ایوان بلاس در بستری به نام Voice به اشتراک گذاشته شد. به گفته وی، این دستگاه توسط Cricket Wireless در آمریکا فروخته خواهد شد. متأسفانه ، او چیزی در مورد مشخصات آن ذکر نکرد.

به هر حال، با توجه به رندرها، LG K92 5G به دلایلی از یک دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی استفاده می کند که به صورت ماتریس دقیق و فلش چهار LED تنظیم شده است. علاوه بر این، در جایی که دوربین قرار دارد، میزان رنگ دستگاه تیره تر و با برند های Cricket و LG در زیر آن روشن تر می شود.

اگرچه تلفن به نظر می رسد دارای پشتی شیشه ای و قاب فلزی است، اما ما نمی توانیم احتمال پلی کربنات بودن آنها با پوشش ها را رد کنیم. در سمت روشن تر، برخلاف اکثر گوشی های این روزها ، از یک هدفون 3.5 میلی متری بهره خواهد برد.

نکته آخر اینکه ، کلیدهای تنظیم صدا و یک کلید اختصاصی دستیار Google در سمت چپ قرار دارند، در حالی که یک دکمه روشن / خاموش با سنسور اثر انگشت تعبیه شده در سمت راست قرار دارد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی ال جی K92 5G چیست؟

نوشته طراحی ال جی K92 5G در یک رندر لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code