مشخصات گوشی پوکو C3‌ را پیش از معرفی رسمی ببینید

پوکو C3 قرار است فردا ساعت ۱۰ صبح در هند آغاز به کار کند. شایعات پیرامون POCO C3 ادعا کرده اند که نسخه جدید Redmi 9C خواهد بود. ریز سایت تلفن موجود در Flipkart.com برخی از ویژگی های اصلی آن را نشان داده است.

پوکو C3

اکنون مشخص شده است که POCO C3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که وضوح HD+ را ارائه می دهد. این گوشی مجهز به حداکثر 4 گیگابایت رم است و یک باتری 5000 میلی آمپری در آن جای داده است. این گوشی “عملکرد بسیار چشمگیر” را ارائه می دهد ، اما چیپست تأیید نشده است.

قسمت عقب POCO C3 از طراحی دو رنگ برخوردار است. دارای محفظه دوربین مربع شکل است. ماژول دوربین دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک لنز ماکرو ، یک سنسور عمق و یک فلاش LED است. یک گزارش اخیر نشان داده است که قیمت POCO C3 با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه پیشنهادی می تواند زیر 10،000 روپیه (136 ~ دلار) باشد. از این رو انتظار می رود که به عنوان ارزان ترین تلفن هوشمند POCO وارد هند شود.

ردمی ۹ سی

Redmi 9C دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با بریدگی قطره طور است. از رزولوشن HD + یا 720 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 پشتیبانی می کند. چیپست MediaTek Helio G35 در زیر کاپوت Redmi 9C وجود دارد. سیستم عامل Android 10 مبتنی بر MIUI 12 از قبل روی تلفن هوشمند نصب شده است.

این دستگاه دارای یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در این تلفن یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 10 وات قرار دارد. در قسمت پشتی گوشی نیز اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

نظر شما درباره پوکو سی ۳ احتمالی چیست؟

نوشته مشخصات گوشی پوکو C3‌ را پیش از معرفی رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code