برای اقامت در مشهد کدام هتل ها را انتخاب کنیم؟
1 min read

برای اقامت در مشهد کدام هتل ها را انتخاب کنیم؟

مشهد از مهم ترین و پرطرفدارترین شهرهای توریستی کشورمان می باشد که به دلیل اهمیت زیاد آن، امکانات تفریحی و رفاهی در این شهر با پیشرفت زیادی مواجه شده اند. به طوریکه می توان هتل های بسیار زیاد و متنوعی را در آن مشاهده نمود که از نظر امکانات و قیمت و موقعیت مکانی با هم تفاوت زیادی دارند. ممکن است این سوال وجود داشته باشید که برای رزرو هتل مشهد کدام هتل ها را انتخاب کنیم تا اقامت بهتری داشته باشیم؟ سایت رزرو هتل رسپینا24 در ادامه به چند مورد از بهترین هتل های این شهر اشاره خواهد داشت.

رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

با توجه به جمعیت بسیار زیاد زائران و مسافرانی که در طول سال به مشهد سفر می کنند، هتل های بسیار لوکس و مجللی در این شهر ساخته شده است تا سفر با خرید تور مشهد را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل کنند. هتل های لوکس و 5 ستاره این شهر اغلب در خیابان های اطراف حرم قرار گرفته و همگی در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارند. از بهترین هتل های 5 ستاره و لوکس این شهر می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

رزرو هتل درویشی مشهد

اگر برای رزرو هتل درویشی مشهد اینجا کلیک کنید، با امکانات بسیار عالی و اتاق های کاملا مجهز و لوکس آن که دارای معماری و طراحی داخلی فوق العاده ای هستند مواجه خواهید شد. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته و از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است. اتاق های هتل درویشی تنوع بسیار بالایی داشته و شامل اتاق اکونومی یک نفره، اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق اکونومی دبل دو نفره، اکونومی توئین دو نفره، اتاق دو تخته دبل استاندارد، اتاق دو تخته توئین استاندارد، سوئیت یکخوابه دو نفره فصل، اتاق دو نفره کوئین، سوئیت امپریال دو نفره، اتاق آینده، دو بلکس پرزیدنتال TOP VIP، پنت هاوس اسپا TOP VIP، پنت هاوس روم TOP VIP، اتاق اکونومی سه نفره، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته اسپا، اتاق سه تخته امپریال، اکونومی چهار نفره، چهار تخته استاندارد، دوبلکس هند TOP VIP، دوبلکس عرب، دوبلکس چین، مصر، ایران اسلام و دوبلکس ایران باستان TOP VIP می باشد.

با انتخاب و رزرو هتل درویشی مشهد از امکانات تفریحی و رفاهی متعددی بهره مند خواهید شد که برخی از آنها شامل جکوزی، ماساژ، سونا، سالن ورزشی، وسایل بدنسازی، سالن بیلیارد، پارک کودک، گیم نت، کافی شاپ، چایخانه سنتی، رستوران بام و اینترنت بی سیم رایگان در لابی، خدمات CIP، خدمات نگهداری از کودکان، آتلیه، آرایشگاه می باشند.

رزرو هتل قصر طلایی مشهد

از دیگر هتل های 5 ستاره و بسیار مجلل که در سفر به مشهد می توان انتخاب نمود، هتل قصر طلایی می باشد. این هتل که در خیابان امام رضا و در فاصله بسیار کوتاهی با حرم قرار گرفته است، از سال 1389 به لیست های های پرطرفدار این شهر تبدیل کرده است. هتل 5 ستاره قصر طلایی دارای 20 طبقه و 358 اتاق می باشد که تنوع در اتاق های آن بسیار زیاد بوده و انواع اتاق، آپارتمان و سوئیت را شامل میشوند. با انتخاب و رزرو این هتل از امکاناتی از قبیل سرویس خواب، مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی بار با هزینه، میز تحریر، چای ساز، بالکن، حمام، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اینترنت بی سیم رایگان، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، تلفن در اتاق، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها بهره مند خواهید شد.

از دیگر هتل های 5 ستاره مشهد که همگی می توانند شرایط بسیار خوبی را برای اقامت در طول سفر به این شهر فراهم کنند می توان به هتل پردیسان، هتل بین المللی هما 1 و 2، هتل الماس 2، مدینه الرضا، پارس، سی نور، قصر الضیافه و هتل بزرگ پارک حیات اشاره نمود.

رزرو هتل های 4 ستاره مشهد

با توجه به قیمت بالایی که هتل های 5 ستاره دارند، اغلب مسافران انتخاب و رزرو هتل های 4 ستاره را ترجیح می دهند. این هتل ها کیفیت بسیار خوبی داشته و قیمت آنها ارزان تر از 5 ستاره ها می باشند و اغلب نیز در خیابان های اطراف و در فاصله کوتاه با حرم قرار گرفته اند. از جمله هتل های 4 ستاره بسیار پرطرفدار مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزرو هتل جواد مشهد

هتل جواد از نزدیک ترین هتل های 4 ستاره لوکس به حرم می باشد که دارای 8 طبقه و 105 اتاق بوده و به دلیل امکانات بسیار خوب، در گروه هتل های 4 ستاره تاپ قرار گرفته است. این هتل از سال 1389 فعالیت خود را در خیابان امام رضا 3 آغاز نموده و انواع اتاق های یک، دو، سه، چهار تخته و سوئیت های کانکت را برای اقامت مسافران ارائه داده است.

رزرو هتل الماس مشهد

هتل 4 ستاره الماس مشهد یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادیست که قصد دارند در فاصله کوتاهی با حرم و در اتاق های مجهز اقامت ارزانی را تجربه کنند. این هتل در خیابان امام رضا 4 و 6 قرار گرفته و دارای 9 طبقه و 163 اتاق می باشد. از جمله امکانات ارائه شده در هتل الماس می توان به ماساژ، کافی شاپ، چایخانه سنتی، رستوران، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، آتلیه، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، خدمات باربری، خدمات لاندری، خدمات برای معلولین، مرکز خرید، تاکسی سرویس، خودپرداز، روزنامه، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کرایه اتومبیل بدون راننده اشاره نمود.

رزرو هتل های ارزان مشهد

هتل های ارزان قیمت مشهد را می توان در هتل های یک، دو و سه ستاره جستجو کرد که تنوع بسیار زیادی داشته و اغلب آنها نیز در خیابان های اطراف حرم قرار گرفته اند. هتل های ارزان قیمت پرطرفدار مشهد عبارتند از: هتل بشری، ادریس، میامی، شارستان، مرمر، کوثر، سهند1، حلما، آرامیس، سهند2، آرسان، گلستان و هتل هفت آسمان.

رزرو هتل مشهد با رسپینا24

با توجه به تنوع بسیار زیاد در هتل های مشهد، رسپینا24 لیست کاملی از آنها را پوشش داده و برای کمک به انتخاب بهتر کاربران، تصاویری از بخش های مختلف هر هتل و امکانات تفریحی و رفاهی را ارائه داده است. همچنین می توانید علاوه بر رزرو هتل، از سایر سرویس های این سامانه که از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و ios در دسترس می باشند از قبیل خرید بلیط هواپیما و قطار داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و خرید تورهای داخلی و خارجی استفاده نمایید. تیمی از کارشناسان حرفه ای در تیم های پشتیبانی رسپینا24 به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید…

نوشته برای اقامت در مشهد کدام هتل ها را انتخاب کنیم؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code