وان پلاس Nord N10 و Nord N100 تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهند شد

وان پلاس قرار است به زودی خط جدیدی از تلفن های هوشمند ارزان قیمت را با نام های Nord N10 و Nord N100 ارایه کند. ما با مجموعه ای از گزارش ها و شایعات در مورد تلفن های هوشمند میان رده آینده روبرو شده ایم. اکنون یک منبع قابل اعتماد در توییت خود نوشت که هر دو گوشی قرار است تا پایان ماه جاری میلادی ارایه شوند. وان پلاس Nord N10 و Nord N100 تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهند شد اما به احتمال زیاد با تمرکز بر بازار ایالات متحده کار می کنند.

وان پلاس Nord N10

همانطور که در تصویر بالا می بینید در توئیت Mukul Sharma آمده است:

“اختصاصی: دستگاه های OnePlus Nord N10 و OnePlus Nord N100 قرار است تا پایان ماه جاری راه اندازی شوند.”

علاوه بر این، در همان موضوع همچنین اشاره کرد که OnePlus Nord 10 و OnePlus Nord N100 قرار نیست به بازار هند راه پیدا کنند.

با توجه به درزهای قبلی ، مطلع شدیم که این شرکت انتظار می رود OnePlus Nord N10 5G را با قیمت حدود 500 دلار به بازار عرضه کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای پشتیبانی از Snapdragon 690 است که اولین پردازنده از سری 600 کوالکام است که از قابلیت اتصال 5G برخوردار است.

براساس این گزارش ، OnePlus Nord N10 و N100 قرار است در ایالات متحده و در برخی از کشورهای منتخب به بازار عرضه شود زیرا OnePlus Nord مجهز به Snapdragon 765G در زمان راه اندازی راه خود را به بازار ایالات متحده باز نکرد.

وان پلاس برای Nord N10 یک تیزر ساده منتشر کرد

این گزارش همچنین حاکی از آن است که OnePlus Nord N10 از نمایشگر 6.49 اینچی FHD + با رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. همچنین گفته می شود این گوشی توسط حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایتی پشتیبانی می شود که مدل اصلی گوشی است.

در مورد اپتیک، انتظار می رود OnePlus Nord N10 یک ماژول دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت داشته باشد که همراه با یک لنز زاویه باز 8 مگاپیکسلی و سنسورهای کمکی دو مگاپیکسلی است.

در حال حاضر ما اطلاعات زیادی در مورد گوشی های هوشمند آینده OnePlus داریم. با این حال، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که اطلاعات فوق توسط شرکت تأیید نشده است، بنابراین منتظر اطلاعات رسمی باشید.

نظر شما درباره راهبرد گسترش بازه قیمت محصولات وان پلاس، آن هم دقیقا پشت سر اپل، چیست؟!

نوشته وان پلاس Nord N10 و Nord N100 تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهند شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code