گلکسی زد فولد ۳ در بخش لولا یک میله نوری LED خواهد داشت

سامسونگ Galaxy Z Fold 2 قطعاً یکی از محبوب ترین دستگاه های موجود در بازار است. اگر این یک وصیت نامه باشد، می توانیم سامسونگ را ببینید که در نهایت تلفن های هوشمند معمولی را به نفع تاشو کنار می زند، اما این هنوز اتفاق نمی افتد. گوشی تاشو نه تنها برای تولید کننده گران تر است، بلکه در حال حاضر یک محصول خوب است. در همین حال، ممکن است آخرین اخباری که درباره Galaxy Fold 3 داریم، کاربران بیشتری را به خود جلب کند. گفته می شود که گلکسی زد فولد ۳ در بخش لولا یک میله نوری LED خواهد داشت.

گلکسی زد فولد ۳

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 3 می تواند یک نوار سبک در لولا ایجاد کند که به عنوان یک LED اعلان غول پیکر عمل کند. اکنون گفتن این که سامسونگ نوآوری درستی ندارد صحیح نیست چرا که، این شرکت در حال بهبود قابلیت های خود با هر نسل است و در حالی که Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Flip دو چشمگیرترین طرح هستند.

سامسونگ Galaxy Z Flip 2 با تراشه Snapdragon 875 می تواند بالاترین عملکرد را داشته باشد. سامسونگ می تواند از دوربین درون سوراخ نمایشگر کوچکتر استفاده کند.

گفته می شود که Galaxy Z Fold 3 یک دستگاه حتی بهتر و دیوانه کننده خواهد بود که دارای پیشرفت های بیشماری در خارج و زیر کاپوت است.

گلکسی زد فولد ۳

یکی از تغییراتی که در قسمت خارجی ایجاد خواهد شد، شامل اضافه شدن یک میله نور LED است که به عنوان یک نشانگر LED کار می کند و این دقیقاً روی لولا خواهد بود. در صورتی که به خاطر ندارید، Galaxy Z Fold 2 رنگ های لولایی قابل تنظیم را ارائه داده است، بنابراین سامسونگ اکنون قدم منطقی بعدی را برمی دارد.

اکنون می توان همه اینها را به عنوان یک شایعه پرچم گذاری کرد و نادیده گرفت، اما سامسونگ الکترونیک یک برنامه ثبت اختراع برای “دستگاه الکترونیکی شامل نشانگر” ثبت کرد. این اسناد 44 صفحه ای سپس توسط WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) در اول اکتبر منتشر شد. منبع ما اطلاعات و نمودارهای نشان داده شده در پرونده را گرفته و ساخت خود را در مورد نحوه کار ایجاد کرده است.

اکنون واضح است که این فقط یک رندر است، اما با استفاده از اطلاعاتی که در مستندات سامسونگ ارائه شده، ساخته شده است. گفته می شود Galaxy Z Fold 3 اولین دستگاهی است که از این ویژگی برخوردار است. راستش را بخواهید، کاملاً امکان پذیر است ، حتی اگر در نهایت کمی ضخیم تر شوند ، و واقعا خوب به نظر می رسد. آخرین پرچمدار سامسونگ با نشانگر LED سری Galaxy S9 بود و سامسونگ آن را رسما از دستگاه های آینده حذف کرد.

با این حال، در زمان نوشتن این مطلب این احساس می شود که این ممکن است کاملاً محدود به دستگاه های تاشو باشد، زیرا من نمی توانم ببینم که چگونه می توان این را بر روی سری Note یا سری S پیاده سازی کرند، اما این هنوز هم یک ویژگی بسیار جالب است. این اطلاعات همچنین نشان می دهد که میله نور می تواند رنگ ها را تغییر دهد، که یک امر بدیهی است.

در زمان نوشتن این مقاله ، ما اطلاعات زیادی در مورد Galaxy Z Fold 3 نداریم، اما با توجه به موفقیت Z Fold 2 مطمئنا چیزی است که ما مشتاقانه منتظر آن هستیم.

نظر شما درباره این حق اختراع سامسونگ چیست؟

نوشته گلکسی زد فولد ۳ در بخش لولا یک میله نوری LED خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code