قیمت گلکسی S21 حدودا ۱۰۰ دلار ارزان تر از گلکسی S20 است اما با بدنه پلاستیکی
1 min read

قیمت گلکسی S21 حدودا ۱۰۰ دلار ارزان تر از گلکسی S20 است اما با بدنه پلاستیکی

به نظر می رسد که سامسونگ با بازخورد گلکسی نوت ۲۰ پلاستیکی خوشحال است و کاربران هم قاب پشتی پلاستیکی اما با حس شیشه مات و بدون ترس از شکستن را می پسندند. به خصوص که قیمت نهایی دستگاه را هم کمتر می کند. امروز شایعه ای به ما می گوید که قیمت گلکسی S21 حدودا ۱۰۰ دلار ارزان تر از گلکسی S20 است اما با بدنه پلاستیکی. حتما می دانید که منظور از گلکسی S21 همان نسخه پایه خانواده پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ است.

قیمت گلکسی S21

گلکسی S20 در بدو ورود از ۱۰۰۰ دلار شروع شد و به یاد داشته باشید که این ارزان ترین مدل سامسونگ از سری پرچمداران امسال بود. به طور طبیعی، اگر این شرکت همچنان قیمت آن را به همین روش ادامه دهد، انتظار نمی رود حجم بالایی داشته باشد. به همین دلیل لازم است تا آنجا که مربوط به Galaxy S21 استراتژی متفاوتی وجود دارد. با توجه به جزئیات توئیت شده توسط یک خبرچین، مدل آینده می تواند 100 دلار ارزان تر از مدل قبلی خود باشد، اما این کاهش هزینه ها ممکن است در قالب مواد با کیفیت کمتر باشد.

در توییتر “Not DJ Koh” درباره تغییرات شایعه شده برای Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra صحبت شده است. ابتدا اجازه دهید در مورد Galaxy S21 صحبت کنیم، در حالی که در جزئیات به جای شاسی فلزی و شیشه ای استفاده شده توسط Galaxy S20، بدنه ای ‘گلاستیک’ ذکر شده است. فقط برای یادآور ، گلکسی نوت 20 از همان بدنه “گلاستیک” برخوردار است که در اصل یک قاب پلاستیکی است و پرچمدار آن با قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش می رسد.

با این حال، در اینجا مزیت این است که Galaxy S21 حدود 100 دلار ارزان تر از Galaxy S20 خواهد بود و اگر با سخت افزار بهتر، دوربین های بهتر و سایر موارد به روزرسانی شود، احتمالاً مشتریان از بدنه پلاستیکی شکایت نخواهند کرد. برخی از مشتریان از این تغییر استقبال می کنند.

در مرحله بعدی ، ما نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را در Galaxy S21 حفظ کرده ایم. این نکته مثبتی است اما تأیید نمی شود که این رفرش ریت با چه رزولوشنی قابل استفاده باشد و آیا همانند حالا کاربران برای داشتن رفرش ریت فوق الذکر مجبور به استفاده از وضوح کمتری هستند. همچنین آیا Galaxy S21 از یک صفحه نمایش OLED LTPO پیشرفته مانند Galaxy Note 20 Ultra و Galaxy Z Fold 2 برخوردار است، که به مدل اجازه می دهد بسته به محتوای مشاهده شده به طور یکپارچه بین 1 هرتز و 120 هرتز تغییر کند و باعث حفظ دوام همزمان باتری شود؟ پاسخ ها احتمالاً در آینده پیدا خواهند شد.

در مورد گلکسی اس ۲۱ اولترا ، Not DJ Koh اظهار داشت که این حسگر با نسل بعدی حسگر Bright HM2 سامسونگ مجهز خواهد شد، اگرچه حداکثر وضوح تصویر در توییت ذکر نشده است. مانند قبل، این اطلاعات لزوما تایید نمی شوند. همچنین اگر فکر می کنید بدن “گلاستیک” برای یک Galaxy S21 ارزان تر منطقی است، در نظرات به ما اطلاع دهید.

نوشته قیمت گلکسی S21 حدودا ۱۰۰ دلار ارزان تر از گلکسی S20 است اما با بدنه پلاستیکی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code